Forbes opublikował ranking 100 najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu. Redakcja zapytała największe agencje reklamowe ile kosztują polscy celebryci. Wynik nie zaskakuje - reklamodawcy najwięcej płacą za rozpoznawalne i popularne twarze telewizji oraz za sportowców.
Listę otwiera Szymon Majewski, który mocno awansował w rankingu (był 34 w 2010 roku) i wyceniany jest przez reklamodawców na 792 tysiące złotych.
Notowania Majewskiego wzrosły za sprawą banku PKO BP, który za dwuletnią kampanię reklamową zapłacił mu ponad 3 mln złotych! Zaraz za showmanem TVN-u Forbes umieszcza Kubę Wojewódzkiego (awans z 16 pozycji) i kwotę 789 tysięcy. Miejsce trzecie zajmuje Jurek Owsiak z wyceną 700 tysięcy. Na czwartym jest - drugi rok temu - Robert Kubica (668 750 zł). Pierwszy w 2010 roku, piąty w 2011 jest Marek Kondrat, aktora wyceniono na 612 500 zł. Na szóstej pozycji, z kwotą 610 500 zł jest Kamil Durczok (mocny awans z 19). Siódmy Jerzy Stuhr – 591 tysięcy. Po raz pierwszy w zestawieniu i od razu na ósmej pozycji znalazła się Caroline Wozniacki, za którą trzeba zapłacić 578 500 zł. Na dziewiątym jest wyceniona na 569 tysięcy Monika Olejnik. Pierwszą dziesiątkę zamyka Tomasz Lis z kwotą 566 tysięcy.
Kompletna listę można zobaczyć tutaj.
Zdjęcie: Forum
AW