5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

31 Komentarzy
15 Zdjęć
Środa, 29-08-2007

5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

Wbrew pozorom, to teraz, a nie w środku lata, jest najlepsza pora na przejażdżki kabrioletem. W upalny dzień prażenie się w słońcu i narażenie siebie na oparzenia słoneczne, a ubrań na wyblaknięcie, to żadna przyjemność. Teraz, kiedy temperatura nie przekracza 25 stopni Celsjusza, otwarty dach to sama przyjemność.

5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

Prezentowane BMW 330i to jedna z bardziej udanych konstrukcji serii 3 w wersji cabrio. Najbardziej efektowny lakier w kolorze czarnej perły, beżowa skórzana tapicerka oraz elektrycznie składany dach to najważniejsze elementy, które przyciągają zazdrosne spojrzenia przechodniów. To auto działa jak magnes.

Cena 69 000 zł

Więcej informacji w serwisie MotoAllegro.

5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

Audi A4 cabrio 2.5 TDI to wysoka moc, duży moment obrotowy jak przystało na auto z silnikiem diesla, stonowana elegancja i oczywiście oszczędność. Jedynym mankamentem w tym pięknym samochodzie jest zamontowany zestaw końcówek układu wydechowego, ale wprawny specjalista łatwo przywróci auto do stanu przed modyfikacją.

Cena 84 000 zł

Więcej informacji w serwisie MotoAllegro.

5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

Chcesz należeć do elitarnego klubu posiadaczy Porsche, nie wydając jednocześnie kilkuset tysięcy złotych? Odpowiedzią na takie zapotrzebowanie jest piękny Porsche Boxster Cabrio. Klasyczna linia, bardzo ciekawe osiągi oraz legenda marki to główne powody, dla których nie zastanawiałbym się nawet chwili, będąc w posiadaniu 85 000 przeznaczonych na nowe auto.

Cena 85 000 zł

Więcej informacji w serwisie OtoMoto.

5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

Saab 93 cabrio Sport Sedan. Dla szwedzkiego koncernu budowanie kabrioletów przechodzących do legendy motoryzacji to już tradycja. Najpierw była seria 900, potem 93 no i nareszcie doczekaliśmy się samochodu cabrio na miarę XXI wieku - 93 Sport Sedan. Tego samochodu nie trzeba polecać nikomu. On obroni się sam.

Cena 88 000 zł

Więcej informacji w serwisie OtoMoto.

5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

5 kabrioletów poniżej 90 000 zł

A oto połączenie niemieckiej technologii opartej na modelu SLK oraz stylistyki rodem z USA w wykonaniu Chryslera. Crossfire na żywo prezentuje się naprawdę imponująco. Stosunkowo długi przód, skrzela czyli wloty powietrza zapewniające dodatkowe chłodzenie silnika, 18-calowe obręcze kół oraz muskularny wydech umieszczony na środku tylnego zderzaka robią piorunujące wrażenie. Jeśli jazda tym samochodem jest tak ekscytująca, jak jego sportowy wygląd, to jedno jest pewne – dobrze mieć go w swoim garażu.

Cena 89 000 zł

Więcej informacji w serwisie OtoMoto.

KK

  • Śr., 29-08-2007 gość
    gnieznianin (Środa, 29-08-2007) napisał:



    bmw jest z gniezna.nie kupujcie samochodow z tego miasta,bo tam same skladaki (miasto handlarzy)


    kur...wa pol polski to siedisko handlarzyu mnie radom i okolice tez przepelnione ta plaga
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 29-08-2007 gość
    gość (Środa, 29-08-2007) napisał:



    gnieznianin (Środa, 29-08-2007) napisał:




    bmw jest z gniezna.nie kupujcie samochodow z tego miasta,bo tam same skladaki (miasto handlarzy)




    kur...wa pol polski to siedisko handlarzyu mnie radom i okolice tez przepelnione ta plaga


    huje pozornie uzdatniaja szrot i podbijaja ceny juz nie mozna kupic amochodu normalnie z pierwszej reki
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 29-08-2007 gość
    gość (Środa, 29-08-2007) napisał:



    gnieznianin (Środa, 29-08-2007) napisał:




    bmw jest z gniezna.nie kupujcie samochodow z tego miasta,bo tam same skladaki (miasto handlarzy)




    kur...wa pol polski to siedisko handlarzyu mnie radom i okolice tez przepelnione ta plaga


    huje pozornie uzdatniaja szrot i podbijaja ceny juz nie mozna kupic amochodu normalnie z pierwszej reki
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 29-08-2007 schellby
    posrsche i chrysler inne nie wchoda w gre
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 29-08-2007 InsolEncE
    Audi pokonuje swoich rywali pod każdym względem...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 30-08-2007 MORKO
    A co się stało z Mazdą mx5?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 30-08-2007 gość
    heh... nie wiem jak mozecie podniecac sie tym "sportowm Aveo"?. Chrysler to fatalne, tandetne wykonczenie, beznadziejna skrzynia biegów i marne osiagi. Co do wygladu sie nie wypowiadam bo to kwestia gust. Jesli za ta kase mial bym wybierac miedzy BMW, AUDI, Porsche a Chryslerem to postawil bym raczej na niemiecka technologie... Do grona kabrioletów ponizej 90tys. dorzucił bym jeszcze MX5 i oczywiscie S2000.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 30-08-2007 darr
    Chrysler to straszny badziew. Jakość wykonania poniżej normy, plastiki dookoła. I nie pomoże mu duzy silnik bo nie ma mocy i charakteru, a duże koła 19" nie robia wrażenia . Paździeż jakich mało i to za duże pieniądze.

    Porsche boxster tak, ale tylko w wersji S, czyli 3 litrowym silnikiem, bo ten z ogłoszenia ma 2,5 l i nie ma osiągów rodem z porsche. Lans i klasa to nie wszystko. Marka do czegoś zobowiązuje a tu mizerne osiągi i bardzo brzydka czarna skóra.

    BMW, jest fajne. Ma fantastyczny siknik 3litrowy 231 KM i 300Mn. To daje radość z jazdy i bardzo dobrą ekonomike spalania. Silnik elastyczny i nie awaryjny, na łańcuchu rozrządu. Ładna skóra i widać że zadbany egzemplarz. To żaden dres wagon. Kto tak uważa znaczy się że nigdy nie miał do czynienia z silnikiem 330ci i samochodami cabrio.

    Saab to kwintesencja prestiżu, nienagannej stylistyki i komfortu. Miałem okazje jeździć takim saabem i jest po prostu na piątke. Szkoda tylko że nie powala dzwiękami silnika :(
    W rzeczywistości wygląda odjazdowo. To chyba najładniejszy cabriolet z tej listy.

    W audi tak to audi. Wieje nudą, ale ergonomia, wykonanie i stylistyka bez zarzutu. Diesel w cabrio - dla mnie porażka. To samochód dla ludzi po 40'stce.

    Gdybym miał wybierać to bym to tak postawił:

    1. Saab, za całokształt
    2. BMW, za silnik i ładną sportową sylwetke
    3. AUDI, za ergonomie
    4. PORSCHE, gdyby było w wersji S to by było na 1 miejscu
    5. CHRYSLER, za tandete i amerykańską myśl motoryzacyjną. I połączenie z SLK mu nic nie pomoże.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 30-08-2007 gość
    1. Miejsce - BMW
    2. Miejsce - Porsche
    3. Miejsce - Saab
    4. Miejsce - Audi
    Szary koniec - Chrysler :P :P :P
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 30-08-2007 pretensjonalny
    saab i audi, ale nie z tymi felgami
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3 4