70 m2 w centrum Krakowa za 1 555 790 zł

88 Komentarzy
4 Zdjęcia
Piątek, 02-02-2007

70 m2 w centrum Krakowa za 1 555 790 zł

Jeśli krakowski rynek to twoje wymarzone miejsce na ziemi, być może zainteresuje cię ta oferta. Trzypokojowe mieszkanie o powierzchni 69,69 m2, położone na 3. piętrze w nowym sześciopiętrowym budynku w centrum Krakowa, na ulicy Krowoderskiej. Zaledwie 10-minutowy spacer dzieli je od Rynku Głównego.

Cena: 1 555 790 zł

Sprawdź ofertę:
http://www.domiporta.pl/details,191,432971330010320071255212.asp

www.exclusive-estate.pl

70 m2 w centrum Krakowa za 1 555 790 zł

70 m2 w centrum Krakowa za 1 555 790 zł

70 m2 w centrum Krakowa za 1 555 790 zł

MT

  • Pt., 02-02-2007 martyna :)
    normalnie jak ktoś już tu powiedzial rodem z RFN tylko ciut uwspółcześnione... ale chała...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 02-02-2007 Martyna :)
    patrzeć na to nie mogę to jest po prostu straszne!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 02-02-2007 gość
    Chyba jakiegos złodzieja stac na taki wydatek i to jeszcze na takie badziewie. Wszystkie ceny tych nieruchomosci zawyzaja sami zlodzieje ktorzy sie tyle nakradli ze nie wiedza co roboc z kasa. Jak uczciwie pracujacy czlowiek i zarabiajacy ok 1500 zl ma sie dorobic wlasnego kata bodaj w sutenerach.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 02-02-2007 Jamakashi
    i czym sie poniecać ....przeciesz to kicha a za ta cene można niezły domek samemu postawić, hie,hie,hie.....
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 02-02-2007 gość
    gość (Piątek, 02-02-2007) napisał:



    straszne, okna jak w bloku, meble tragiczne lata 70-te w RFN,Lampy to wazony z cukierni poddworcowej, w kuchni nawet smietnik wisi na suficie a na smieci stoi reklamowka w kacie kuchni...??. Schody jakies takie nagrobkowo -marmuowe.Podloga nawet na parkiet czy drewno nie wyglada , w lazience to wanno-prysznic w wydaniu malopolskim i to wszystko na glosnym rynku....no nie, mieszkanie i lazienka ( ten haczyk na reczniki na lustrze)nie nadaje sie nawet do tego zeby ponusy w nim krecic.


    "smietnik wisi na suficie"
    to wyciąg nad kuchenką prosty człowieku
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 02-02-2007 destine
    co to za lampy ?!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 02-02-2007 gość
    nic specjalnego tu nie iwdze, lazienka wrecz odrzuca, kanapy nie w moim stylu. jedynie schody mi sie podobaja, o ile w ogole to sa schody, w dodatku znajduja sie na klatce schodowej, bo z tego co tu widac to mieszkanie jest jednopoziomowe. ogolnie brak zachwytu.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 02-02-2007 gość
    malutkie jak na ta cenę i ta obrzydliwa łazienka :P
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 02-02-2007 coma
    To mieszkanie jest obrzydliwe. Ma tak samo piękny wystrój jak port lotniczy Okęcie. No ale najwyraźniej są ludzie którzy zapłacą każdą kasę żeby pomieszkać na dworcu. Nawiasem mówiąc wszystkie mieszkania tutaj prezentowane są beznadziejne.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 02-02-2007 gość
    oni chyba pogłupieli z tymi cenami
    Odpowiedz Zgłoś
2 3 4 5 6 ... 9