Marka Adidas, jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2012 zamierza zdobyć pozycję lidera na polskim rynku do 2015 roku i dominację w kategorii football już w 2012.
Adidas jest oficjalnym sponsorem, dostawcą sprzętu i licencjobiorcą UEFA EURO 2012. Dostarczy między innymi piłkę meczową turnieju - jej premiera odbędzie się na początku grudnia bieżącego roku. Charakterystyczne logo pojawi się także na strojach oficjeli, sędziów oraz wolontariuszy. W ramach kampanii Adidas planuje nie tylko budować sieć sprzedaży, ale także rozwijać współpracę z największymi gwiazdami i federacjami piłkarskimi w Polsce i na świecie. Wkrótce na rynku pojawią się również nowe produkty – mówi się o nich, że mają być przełomowe pod względem technologicznym.
Obecnie Adidas Group (marki Adidas oraz Reebok) posiada 58 salonów jednomarkowych (marka Adidas lub Reebok), 15 sklepów dwumarkowych (Adidas i Reebok) oraz współpracuje z ponad 800 sklepami wielomarkowymi. Jest partnerem wielu federacji piłkarskich na całym świecie, współpracuje także z najlepszymi klubami piłkarskimi jako partner techniczny, w Polsce są to: Legia Warszawa, Wisła Kraków, Lechia Gdańsk, a w Europie: Chelsea FC, FC Bayern Munich, Liverpool FC, Real Madrid, Olympique Maseille oraz AC Milan.
Do grona międzynarodowych gwiazd piłkarskich promujących produkty marki adidas należą: Ireneusz Jeleń, Rafał Murawski, Patryk Małecki, Lukas Podolski, David Beckham, Diego Forlán, Kaká, Lionel Messi, Arjen Robben, Bastian Schweinsteiger czy David Villa.
AG