Aparaty Casio Exilim EX-FS10 i EX-FC100

6 Komentarzy
2 Zdjęcia
Wtorek, 21-04-2009

Aparaty Casio Exilim EX-FS10 i EX-FC100

Dwa nowe kompakty od Casio.

Dzięki zmniejszeniu rozmiarów obwodów i czujników obrazu, firma Casio stworzyła dwa bardzo małe aparaty, które umożliwiają wykonanie fotografii seryjnej z prędkością do 30 klatek na sekundę i nagrywanie filmów w trybie High Speed z prędkością do 1000 klatek na sekundę.

W modelu EX-FS10 o wielkości wizytówki, mierzącym jedynie 97,1 mm x 59,4 mm x 16,3 mm, marka Casio Exilim zmieściła 3x wewnętrzny zoom optyczny i superwyraźny ekran Super Clear LCD oraz mechaniczną stabilizację matrycy. Model ten ma rozdzielczość 9.1 megapiksela.

Natomiast EX-FC100 jest kompaktowym aparatem mierzącym 99,8 mm x 58,5 mm x 22,6 mm. Wyposażony jest w mechaniczną stabilizację obrazu CMOS i super wyraźny wyświetlacz LCD 2,7 cala o wysokiej wydajności. Ten model High Speed ma efektywną rozdzielczość 9,1 megapiksela.

Obydwa te aparaty mogą zrobić do 30 zdjęć na sekundę w wysokiej rozdzielczości  6.0 megapiksela. Co więcej, potrafią również zachować do 30 klatek, zanim zostanie wciśnięty spust migawki. Liczba zdjęć wykonana w tym trybie może być ustawiana na 30, 20, 10 lub 5.

Ceny:
EX-FS10 - 1 799 zł
EX-FC100 - 1 599 zł

www.exilim.pl
www.aparaty-casio.pl

Produkty Casio znajdziesz w porównywarce cen Radar.pl

Aparaty Casio Exilim EX-FS10 i EX-FC100

MWW

  • Wt., 21-04-2009 gość
    za ta cene sa o wiele o WIELE lepsze aparaty!co to za lux? :|
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 21-04-2009 Lehila
    Zgadzam sie z przedmowca. Co prawda wiele aparatow w tej cenie to wiekszy sprzet, robiony z wygladu na podobienstwo lustrzanek, wiec moze to i dobrze ze firma Casio wypuscila takie maluszki. Na pewno znajda jakichs amatorow.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 22-04-2009 komar
    200 zeta i masz fs10...troche cena nie trafiona ale...aparat raczej dla blondi bo gdzie to takie się połapie w lustrzance??
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 22-04-2009 Lehila
    komar (Środa, 22-04-2009) napisał:



    200 zeta i masz fs10...troche cena nie trafiona ale...aparat raczej dla blondi bo gdzie to takie się połapie w lustrzance??


    No bez przesady, nie tylko blondi moga sie skusic na taki aparat. Ja na przyklad mam i lustrzanke, i kompakt. Pewnie ze lustrzanka lepsza, wogole pozostawie to bez komentarza. Tylko ze nie zawsze mi sie chce i nie zawsze moge ja ze soba taszczyc, a kompakcik wsune do kieszeni i juz :)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 22-04-2009 gość
    Mam aparat tej formy i baaradzo go sobie chwalę :)
    Wygląda zupełnie jak ten. :D
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 08-05-2009 gość
    na przykład które są lepsze? Takie małe jak ten??? I za tą cenę? Pytam poważnie.
    Odpowiedz Zgłoś