Bloger fotografuje kampanię Mango

0 Komentarzy
8 Zdjęć
Środa, 29-05-2013

Hiszpańska marka promuje swoją męską część kolekcji i szuka na tę promocję oryginalnych pomysłów. Linia dla panów powstała w 2008 roku i sieciówka wiąże z nią spore nadzieje. W planach jest powiększanie sieci sprzedaży, a co z tym idzie większa popularność stosunkowo nowej męskiej marki i rosnące zyski. 

Jak postanowiono, tak zrobiono. Mango, a dokładniej H.E. by Mango jest ostatnio widocznym tematem modowych tytułów. Wszystko za sprawą Scotta Schumana, jednej z największych osobowości międzynarodowej blogosfery, który został fotografem jesienno-zimowej kampanii promującej męską kolekcję Mango

Autor popularnego bloga „The Satorialist” jest rozchwytywany przez branżę, co złośliwi wiążą z obniżeniem się poziomu jego bloga. Doskonały fotograf mody ulicznej i oryginalnie ubranych „prawdziwych ludzi” ma na koncie współpracę z takimi domami mody jak Burberry czy DKNY. Intratne propozycje międzynarodowych marek i fotograficzne zlecenia od najważniejszych modowych tytułów uczyniły z Schumana prawdziwą gwiazdę i potwierdziły znaczenie oraz systematycznie rosnącą rolę blogerów w środowisku mody.

AW

Bloger fotografuje kampanię Mango

Scott Schuman ogłasza swoją współpracę z Mango

  • Bloger fotografuje kampanię Mango
  • Bloger fotografuje kampanię Mango
  • Bloger fotografuje kampanię Mango
  • Bloger fotografuje kampanię Mango
  • Bloger fotografuje kampanię Mango
  • Bloger fotografuje kampanię Mango
  • Bloger fotografuje kampanię Mango
  • Bloger fotografuje kampanię Mango