W nowej kampanii Louis Vuitton Core Values występują Bono z żoną Ali Hewson. Co ciekawe, para prezentuje na sobie ubrania Edun – odpowiedzialnej społecznie marki, którą Bono i Hewson założyli w 2005 roku, a której 49% udziałów posiada LVMH. To pierwszy taki przypadek, kiedy paryski dom mody prezentuje inną markę we własnej kampanii reklamowej. I pierwszy raz, kiedy Bono pojawia się w reklamie bez zespołu U2.
Kojarzona z bagażem z kultowym monogramem LV kampania Core Values tym razem na pierwszym planie prezentuje torbę Edun, która powstała we współpracy z marką Vuitton. Do torby doczepiony został brelok – pierwszy wykonany w Afryce produkt Louis Vuitton. Tematem przewodnim jest konsekwentnie podróż. Tym razem do Południowej Afryki. Autorką zdjęć jest Annie Leibovitz. Hasło kampanii to „Every journey began in Africa”.
Dyrektor komunikacji Antoine Arnault pomysł tłumaczy chęcią mocnego wparcia niewielkiej (i notującej ostatnio spadki sprzedaży) marki Edun i jej skoncentrowanych na Afryce działań. Kampania ruszy we wrześniu. W jej ramach, w czasie Paryskiego Tygodnia Mody, Vuitton i Edun zaprezentują wystawę współczesnej sztuki afrykańskiej.
Bono i Ali Hewson swoje honoraria za udział w reklamie przekazali na cele charytatywne.
Źródło: WWD
AW