Boże Narodzenie w lipcu. Sposób na turystów czy powolnych?

2 Komentarze
8 Zdjęć
Wtorek, 30-07-2013

Jakie musi być zdziwienie klientów, kiedy podczas lipcowych wyprzedaży proponuje się im karty upominkowe na Boże Narodzenie. Wszak do świąt jest jeszcze kilka miesięcy. Niewiele robi sobie z tego dom towarowy Harrods, w którym święta nastały już w połowie lipca.

Zestawy czekoladek i bożonarodzeniowe pluszaki dostępne na stronie internetowej domu towarowego to zaledwie przedsmak tego, czym Harrods wita swoich klientów. 158 dni przed nastaniem świąt w kultowym domu towarowym otwarty został specjalny dział, pełen świątecznych kartek, upominków oraz dekoracji.

Bożonarodzeniowy świat otwarto na trzecim piętrze. Atrakcją działu o powierzchni 186 mkw jest Mikołaj o wysokości 1,8 m do kupienia za niemal 4 tys. funtów. W połowie lipca Harrods przestawił także Sebastiana - pluszowego, bożenarodzeniowego misia, dostępnego w sklepie internetowym za blisko 25 funtów.

Cóż, patrząc na pośpiech angielskiego domu towarowego, rozpoczęcie okresu świątecznego w listopadzie wydaje się rozsądnym podejściem. Ale kto wie, może faktycznie nie wszystkim wystarcza miesiąc na przygotowanie się do świąt Bożego Narodzenia? Niewykluczone też, że na ofertę Harrods'a skuszą się turyści, którzy listopad i grudzień spędzą poza Anglią.

MM

Boże Narodzenie w lipcu. Sposób na turystów czy powolnych?

W domu towarowym Harrods rozpoczął się już sezon na bożonarodzeniowe upominki

  • Boże Narodzenie w lipcu. Sposób na turystów czy powolnych?
  • Boże Narodzenie w lipcu. Sposób na turystów czy powolnych?
  • Boże Narodzenie w lipcu. Sposób na turystów czy powolnych?
  • Boże Narodzenie w lipcu. Sposób na turystów czy powolnych?
  • Boże Narodzenie w lipcu. Sposób na turystów czy powolnych?
  • Boże Narodzenie w lipcu. Sposób na turystów czy powolnych?
  • Boże Narodzenie w lipcu. Sposób na turystów czy powolnych?
  • Boże Narodzenie w lipcu. Sposób na turystów czy powolnych?
  • Wt., 30-07-2013 Gość
    Chwyt reklamowy....mi sie podoba!!!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 31-07-2013 Gość
    Ten dom towarowy to tragedia szczególnie zakupy przez internet. Nie szanują klienta olewaja i bazują tylko na reklamie. DNO!!!
    Odpowiedz Zgłoś