But dnia: pantofle Miu Miu

44 Komentarze
4 Zdjęcia
Poniedziałek, 10-09-2007

But dnia: pantofle Miu Miu Miuccia Prada w swojej jesienno-zimowej linii Miu Miu pomieszała naturalne z plastikowym, pstrokate z poważnym, a styl współczesnej nastolatki doprawiła fasonami niczym wyjętymi z szaf naszych babć.

Jednym z bardziej istotnych i rzucających się w oczy elementów kolekcji były pantofle. Patchworkowe, lakierowane buty to mieszanka przeróżnych kolorów skóry: kilka odcieni brązu, beżu, różowy, klasyczny czarny, bordowy i ostry czerwony. Wszystkie kolory składają się w wyrazistą kompozycję, którą dodatkowo zdobią wycinane, ozdobne aplikacje. Okrągłe noski i wysoki (ok. 12cm), stabilny, wielokolorowy obcas dopełniają oryginalnego charakteru butów. 

Polecam jako intrygujący, barwny akcent dodany do jesiennej, codziennej rzeczywistości.

Buty dostępne są w kilku zestawieniach kolorystycznych i można je kupić w butikach Miu Miu oraz internetowych sklepach Net-A-Porter i Saks Fifth Avenue.

But dnia: pantofle Miu Miu

But dnia: pantofle Miu Miu

But dnia: pantofle Miu Miu

AW

  • Pn., 10-09-2007 Kasia Lasia
    piekne! ale tylko te z brazowmi czubkami...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 10-09-2007 gość
    Swietne sa drugie i trzecie.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 10-09-2007 AJC
    te drugie w bezach sa juz w mojej kolekcji -- rewelacja! poza tym, grube obcasy + skarpety (bo to sa skarpety zakolanowki drogie panie) sa teraz bardzo na topie ;-)) fajnie to wyglada do mini sukienek z dzianiny
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 10-09-2007 Serena
    fajne połączenia kolorów. I ogólnie są fajne.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 10-09-2007 gość
    super jak dla mnie :) i na te skarpetki założone,..super wygladaja
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 10-09-2007 Judytka
    Odrażające!!! Ale ta trzecia wersja może by uszła w tłoku
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 10-09-2007 gość
    te rajstopki sa koszmarne!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 10-09-2007 fuck-girl
    Moze gdyby mi za nie doplacili to bym je ... przymierzyla ...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 10-09-2007 gość

    to masz cudowna babcie ;))
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 10-09-2007 gość
    O MoJ BOZE !!!!!!!!!!!! MOJA MAMA 20 LAT TEMU MIALA TAKIE SAME !! MAM NAWET NA JAKIMS ZDJECIU JE 0o
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3 4 5