But dnia: złote trampki Miu Miu

Tagi: buty, Miu Miu
35 Komentarzy
1 Zdjęcie
Piątek, 23-02-2007

But dnia: złote trampki Miu Miu
Złote trampki Miu Miu pochodzą z kolekcji wiosna/lato 2007. Można je założyć zarówno do jeansów jak i do spódnicy - do klasycznej czerni, a także bieli. Funkcjonalność ich też jest szeroka, ponieważ mogą służyć za buty sportowe, jak i eleganckie. Oczywiście, o ile nie idziesz na bal do opery.

Cena: $339 czyli ok.1 020 zł.

Do kupienia w sklepie internetowym Style Drops.

AZK

  • Pt., 23-02-2007 ++++++++++++++
    pierwszy raz pierwszy. Ja tam wole stare poczciwe konwersy
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 23-02-2007 gość
    niebardzo ty nademna niepodniecaj sie tak zal mi takich ludzi jak ty zeby napisac pierwszy
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 23-02-2007 gość
    sa sliczne cudne i na dodatek taka cena..sluiczne ja je chce i moze bede miala;p;p
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 23-02-2007 gość
    alke macie podniete za na pierwszej stronie ipiorwszy loooo stanolci??
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 23-02-2007 --------------------------------
    wole moje ukochane konwersy...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 23-02-2007 Queen Anna
    calkiem fajne.Moglabym takie miec.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 23-02-2007 Justynusienka
    do spodni-super, ale do spodnicy nie pasuja;]
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 23-02-2007 nutiella
    takie dziwnei nie typowe,..czy ja wiem,...no oki są...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 23-02-2007 Esterka :-)
    No co?? Mi się bardo podobają... Cudowne :*
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 23-02-2007 Sophia_
    fuuuuuuuuu
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3 4