Carine Roitfeld dla Harper’s Bazaar

2 Komentarze
11 Zdjęć
Poniedziałek, 15-10-2012

Carine Roitfeld to druga, obok Anny Wintour, najbardziej wyrazista naczelna Vogue’a. Z tą różnicą, że sława Roitfeld zaczęła się wraz z głośnym opuszczeniem fotela szefowej francuskiej edycji słynnej biblii mody.

Od tego momentu ex naczelna nie daje o sobie zapomnieć i regularnie wraca na pierwsze strony kolorowych magazynów. Lista jej zajęć jest długa i szczegółowo omawiana. Po współpracy z Barneys New York, stylizacji sesji sezonu, kilku wystąpieniach w roli modelki, w zeszłym miesiącu Carine zaprezentowała światu swój własny projekt - „CR Fashion Book”. 

Na tym nie koniec. Chwilę po premierze ekskluzywnego pisma branżę obiegła nowa wiadomość. Carine Roitfeld została właśnie międzynarodowym szefem mody magazynu Harper’s Bazaar. Utalentowana stylistka będzie odpowiedzialna za materiały, które trafią do wszystkim 26 edycji magazynu kilka razy w ciągu roku, zaczynając od marca 2013. Wiadomość jest dla nas tym ciekawsza, że Polska planuje w lutym przyszłego roku zadebiutować z własną edycją tytułu. 

To pierwszy tego typu globalny projekt wprowadzony przez wydawnictwo Hearst, bezpośredniego konkurenta Conde Nast – wydawcy Vogue’a. Nowe szefostwo Roitfeld bardzo liczy, że popularność niepokornej redaktorki przełoży się na sukces finansowy magazynu, a nowa zawartość tytułu przyciągnie nowych czytelników.

Sama zainteresowana przyjęciem zlecenia ostatecznie uciera nosa Conde Nast, z który rozstała się dwa lata temu i udowadnia, że paryski Vogue pozbył się z wyjątkowo kreatywnej osobowości, które jeszcze nie raz zaskoczy.

AW