Amerykańska marka Coach otwiera swój pierwszy butik w Chinach. Luksusowe akcesoria pojawią się w kwietniu tego roku w Szanghaju.
Butik zajmie 650 m2 i będzie początkiem dużej ekspansji firmy w Chinach. Eksperci Coach przewidują, że do 2013 Państwo Środka, Hong Kong i Makao będą stanowić 20% całościowych zysków firmy. Badania rynku pokazują, że Chińczycy bardzo wysoko oceniają markę i są zdecydowanie bardziej skłonni do zakupów niż Amerykanie. Wyraźnie podkreśla się również większą otwartość na nowości niż w Japonii, w której Coach istnieje od 2002 roku.
Luksusowe wnętrza są dziełem Grupy Architektów Coach. Prestiżowy adres i sąsiedztwo otwieranych również na wiosnę salonów Cartier i Tiffany & Co z całą pewnością ściągną zamożną klientelę. Z okazji otwarcia przewidziana jest również sprzedaż limitowanej kolekcji torebek zaprojektowanych specjalnie dla szanghajskiego butiku.
AW