Coca-Cola w przebraniu

2 Komentarze
7 Zdjęć
Niedziela, 01-04-2012

Ostatnio pisaliśmy, że Jean Paul Gaultier został nowym dyrektorem kreatywnym Diet Coke. Wystąpił w spotach promujących napój i będzie odpowiedzialny m.in. za nowy wygląd puszek.

Ostatnio coraz więcej marek decyduje się na wypuszczenie limitowanych serii napojów, powstałych przy współpracy z popularnymi nazwiskami lub obiecującymi artystami. Tak było w przypadku Heinekena, Smirnoffa czy Absoluta.

Odświeżone projekty zaprezentowała też niedawno Coca-Cola. To nie pierwsze tego typu przedsięwzięcie. Firma dosyć regularnie angażuje się w podobne akcje, zwłaszcza ze względów wizerunkowych lub charytatywnych. Limitowana seria składa się z butelek, których autorami są legendarni  włoscy kreatorzy mody. Tym razem zaangażowano Moschino, Versace, Etro, Bluemarine i Albertę Ferretti. Zobaczcie galerię ich interpretacji Coca-Coli.

Nie będą to produkty dostępne w regularnej sprzedaży, tylko eksponowane w Milano Fashion Center.

EM