Dodge Caliber SRT 4

Tagi: Dodge, samochody
10 Komentarzy
5 Zdjęć
Wtorek, 25-11-2008

Dodge Caliber SRT 4

Kompakt, ale wyczynowy.

Dla Street and Racing Technology pojęcie „balanced performance” to odpowiednie wyważenie charakterystyki jezdnej i prowadzenia zarówno na drodze jak i na torze wyścigowym, wyjątkowe przyspieszenie, doskonała skuteczność hamowania oraz zgrana z wysokimi osiągami stylizacja pojazdu.

Dodge Caliber SRT4 wyróżnia się agresywną sylwetką charakterystyczną dla wersji  SRT, nowym pasem przednim z kanałami powietrznymi wentylacji hamulców oraz szerokim centralnym wlotem powietrza do chłodnicy silnika.

Silnik SRT4 ma pojemność 2.4 litra i stosowany jest w rożnych odmianach samochodów Chrysler, Jeep i Dodge. Oprócz zwiększenia mocy do 295 KM dokonano w nim także innych zmian, poprawiających skuteczność chłodzenia i ogólną trwałość eksploatacyjną. Silnik połączony jest z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów.

Dodge Caliber SRT4 wyposażony jest w specjalne koła SRT o średnicy 19 cali wykonanych z odlewu aluminiowego i „obutych” w opony 225/45 R19 Goodyear F1 Supercar. Samochód dostępny jest w czterech kolorach: czarnym Brilliant Black, niebieskim Deep Water Blue, srebrnym Bright Silver oraz czerwonym Inferno Red. Wnętrze samochodu ma barwę Dark Slate Gray.

Cena: 31 093 euro, czyli 120 640 zł

www.dodge.pl

Dodge Caliber SRT 4

Dodge Caliber SRT 4

Dodge Caliber SRT 4

Dodge Caliber SRT 4

MWW

  • Wt., 25-11-2008 peyo
    z zewnatrz fajny ale wnetrze porazka sam kiepski plastik.cena moim zdaniem wygorowane za te pieniadze mozna miec glofa gti na DSG.a po lekkim tuningu moc mniejsza a osiagi o niebo lepsze
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 25-11-2008 gość
    peyo (Wtorek, 25-11-2008) napisał:



    z zewnatrz fajny ale wnetrze porazka sam kiepski plastik.cena moim zdaniem wygorowane za te pieniadze mozna miec glofa gti na DSG.a po lekkim tuningu moc mniejsza a osiagi o niebo lepsze



    "na DSG" a może "z DSG"?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 25-11-2008 gość
    a co jest za roznica czy na DSG czy zDSG kaxdy i tak wie o ci mi chodzi.pzdr
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 25-11-2008 gość
    nie podoba mi sie jest jakis dziwnie kanciasty , wole oplywowe ksztalty
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 25-11-2008 gość
    no tak, niech każdy jeździ tym samym...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 25-11-2008 gość
    jeszcztże niom po trzewo do lasu a wybiera po błocie że ino szczylo ze hej
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 26-11-2008 mirafiori
    Serce mnie boli jak widze te siekiera ciosane ksztalty. Peyo pisze, ze za te pieniadze mozna miec Golfa GTI z DSG - ja bym wzial i golego Golfa - jego krytykowana przez niektorych jako zbyt nudna stylistyka jest majstersztykiem designerskim przy tym potworze z bagien. O jakosci, trwalosci, przyjemnosci z jazdy i utracie wartosci nie wspomne...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 27-11-2008 gość
    Snobowóz
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 27-11-2008 gość
    kocham mojego caliberka jeżdżę nim w USA
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 27-11-2008 CO2
    Matko kolejny amerykański hebel. Tym nie jeździłem ale miałem okazję powozić się trochę nowym jeepem patriotem. Takim czymś to może tylko nieokrzesany amerykaniec jeździć. A wnętrze koszmar.
    Gdybym miał w tej chwili wydać te 120 tys. to raczej wybrałbym lepiej wyposażonego, a co najważniejsze ładniejszego Tiguana.
    Odpowiedz Zgłoś