Dom w Piasecznie za 930 000 zł

66 Komentarzy
6 Zdjęć
Sobota, 23-12-2006
Dom w Piasecznie za 930 000 zł

Dom w podwarszawskim Piasecznie w amerykańskim stylu i atrakcyjnej cenie. Ale uwaga na sąsiedztwo.

Dom został wykonany w technologii kanadyjskiej, obudowany klinkierem. Powierzchnia: 499 m2, działka: 950 m2. Nieruchomość znajduje się na terenie strzeżonego osiedla. Ładne położenie, ale do czasu. Jak widać na jednym ze zdjęć, w tle pojawił się czterokondygnacyjny dom mieszkalny. Zanim kupisz jakąś nieruchomość, dokładnie zbadaj plany zabudowy w sąsiedztwie.

Cena: 930 000 zł

Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć:

Dom w Piasecznie za 930 000 zł
Dom w Piasecznie za 930 000 zł
Dom w Piasecznie za 930 000 zł
Dom w Piasecznie za 930 000 zł
Dom w Piasecznie za 930 000 zł

http://www.meritum.waw.pl/oferta_57_15_5_258x37xODS.jsp

MW

  • Sob., 23-12-2006 gość
    TAM MAJA KRECIC STRASZNY FILM 55 DLATEGO TAKI SMUTNY JEST FACET OSZCZEDZAL NA MATERIALACH I TERAZ CHCE WCISNAC RUDERE ZA TAKI SZMALEC LUDZIE W WARSZAWIE SA GLUPI TO KTOS KUPI
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 23-12-2006 gość
    Dom jak z amerykańskich horrorów,razem z tym blokiem w tle,masakra.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 23-12-2006 aguniek
    gość (Sobota, 23-12-2006) napisał:



    TAM MAJA KRECIC STRASZNY FILM 55 DLATEGO TAKI SMUTNY JEST FACET OSZCZEDZAL NA MATERIALACH I TERAZ CHCE WCISNAC RUDERE ZA TAKI SZMALEC LUDZIE W WARSZAWIE SA GLUPI TO KTOS KUPI



    taaa juz film tam straszny film maja krecic yhy juz ci ktos uwierzy....i wcale tam na pewno nie straszy;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 23-12-2006 gość
    straszyć to możesz ty swoim wyglądem!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 23-12-2006 gość
    gość (Sobota, 23-12-2006) napisał:



    TAM SIE KTOS POWIESIL DLATEGO TAK TANIO


    Racja-słyszałam o tym...wieje grozą...brrr
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 23-12-2006 gość
    nie kupilabym okoloica zadziwiajaca łee...zabyt ciemno za malo okien lazienka wstretna...plan budynku mi sie podoba tylko wykonanie strazne
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 23-12-2006 gość
    melon (Sobota, 23-12-2006) napisał:



    W mojej miejsowości(oddalonej od centrum Wa-wy o 100km), b.ładne domy(pow.uzytkowa 200m2) można kupić po ok.250 tys pln, nawt i taniej


    co ma piernik do wiatraka ???
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 23-12-2006 Kikairika
    ładne by bylo, gdyby nie ten sąsiedni budynek.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 23-12-2006 gość
    gość (Sobota, 23-12-2006) napisał:



    NIE CHCE WAS STRASZYC ALE W TYM BUDYNKU STRASZY

    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 23-12-2006 krzysiek
    Moim zdaniem jest to mozliwe tylko w Polsce
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3 4 5 ... 7