Ferragamo podnosi ceny

1 Komentarz
8 Zdjęć
Czwartek, 17-01-2013

Znany włoski dom mody Salvatore Ferragamo podnosi ceny w swoich europejskich sklepach. I choć podwyżka ma nie przekraczać 10 procent, już wiadomo, że miłośnicy ekskluzywnych ubrań, torebek i butów – nie tylko tej marki - zapłacą za nie w tym roku znacznie więcej niż dotychczas. Wszystko za sprawą chińskich turystów, którzy stanowią aż 70 procent wszystkich kupujących produkty luksusowe

Chińczycy bardzo chętnie kupują za granicą. W Europie towary z najwyższej półki są o mniej więcej jedną trzecią tańsze niż w Chinach, gdzie wysokie podatki w znacznej mierze kształtują metkę z ceną. Turystyka zakupowa jest więc wśród Chińczyków szalenie popularna. Producenci dóbr luksusowych uznali, że azjatyccy miłośnicy wielkiej mody mogą na Starym Kontynencie zostawić nieco więcej gotówki.  

Podwyżką cen Salvatore Ferragamo ma nadzieję podreperować swój budżet i zwiększyć tegoroczne zyski ze sprzedaży. Włoska marka nie jest zresztą jedyną, która zdecydowała się na taki krok. Ceny w swoich europejskich butikach zmienia również największy gracz w tym sektorze - koncern LVMH, który podwyżkę ustalił na poziomie 8 procent. Podniesienie cen jest wynikiem zwalniającej sprzedaży w Chinach, która w drugiej połowie minionego roku była szczególnie odczuwalna. 

Nowe ceny to nie jedyna zmiana w najbardziej luksusowych butikach Europy. Rosnąca rola azjatyckiego turysty wymusiła zmiany także w zakresie oferty i funkcjonowania sklepów. Produkty i obsługa stają się wyraźnie nakierowane na chińskiego podróżującego, a butiki w najbardziej turystycznych miastach przechodzą renowacje. Marka Salvatore Ferragamo otworzyła niedawno na nowo swoje dwa londyńskie sklepy. W tym roku lifting planowany jest również w salonach w Mediolanie, Rzymie, Frankfurcie, Zurychu i Wiedniu. 

Salvatore Ferragamo to wizytówka włoskiej mody i jedna z najsłynniejszych marek Italii. Założona we Florencji w 1927 roku przez Salvatora Ferragamo, który specjalizował się w produkcji butów dla gwiazd Hollywood, do dziś jest firmą rodzinną. Ponad 70 procent udziałów firmy należy do rodziny Ferragamo, co w świecie współczesnej mody jest zjawiskiem coraz rzadszym. Przemyślany rozwój i staranny wybór doświadczonych w branży osób na decyzyjne stanowiska przekłada się na ogromny sukces marki, która w ostatnich latach może pochwalić się doskonałymi wynikami finansowymi. 

AW

Ferragamo podnosi ceny

Salvatore Ferragamo podnosi ceny

  • Ferragamo podnosi ceny
  • Ferragamo podnosi ceny
  • Ferragamo podnosi ceny
  • Ferragamo podnosi ceny
  • Ferragamo podnosi ceny
  • Ferragamo podnosi ceny
  • Ferragamo podnosi ceny
  • Ferragamo podnosi ceny
  • Czw., 17-01-2013 Gość
    Ferragamo kupuje na Moliera 2, i mnie ceny nie odstraszają jak na razie.
    Odpowiedz Zgłoś