Gilt Groupe otwiera sklep internetowy dla mężczyzn

0 Komentarzy
1 Zdjęcie
Piątek, 21-01-2011

Gilt Groupe otwiera sklep internetowy dla mężczyzn

Podobnie jak Net-a-Porter, amerykański butik internetowy Gilt ( http://www.gilt.com) specjalizujący się w 36 - godzinnych wyprzedażach typu „flash”, w 2011 zamierza stworzyć witrynę handlową skierowaną dla zamożnych mężczyzn.

Decyzję podjęto w odpowiedzi na działania konkurencji, ale także zgodnie z zapotrzebowaniem w tym segmencie rynku. Jak na razie niewiele sklepów internetowych oferuje tylko i wyłącznie modę męską, a sprzedaż artykułów męskich przez internet wciąż rośnie. W samym butiku Gilt wyniosła 100 milionów dolarów rocznie, co stanowi prawie jedną trzecią obrotów tej firmy. Otwarcie nowej witryny planowane jest na lipiec 2011; w ofercie znajdą się ubrania, obuwie, urządzenia sportowe, akcesoria sportowe i gadżety najznamienitszych, ekskluzywnych firm takich jak A. Testoni, Calvin Klein, John Varvatos, Ralph Lauren, Burberry, Dunhill czy Roland Mouret. Wszystkie artykuły dostępne będą w regularnych cenach, przez cały sezon.

Źródło: The Independent

MO