Amerykańska marka J.Crew o 2012 roku może mówić udany. Rekordowe przychody (2 miliardy dolarów) i 39 nowych sklepów są powodem do dumy i silną motywacją do dalszych działań.
Firma nie zwalnia tempa i z rokiem 2013 wiąże jeszcze bardziej ambitne plany. W najbliższych miesiącach do listy swoich sklepów J.Crew dopisze 16 nowych adresów, w tym pierwszy w Londynie. To pierwszy sklep marki w Europie i początek większej (obejmującej obok Europy także Azję) ekspansji. Sklep w angielskiej stolicy otwarty zostanie przy Regent Street. Mimo że marka znana jest właściwie na całym świecie, swoje sklepy miała do tej pory wyłączenie w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Europejscy wielbiciele J.Crew od 2010 roku mogą kupować ubrania marki online, w sklepie internetowym Net-A-Porter. J.Crew powstała w 1983 roku i zasłynęła sprzedażą wysyłkową. Ta forma dystrybucji nadal się sprawdza i będzie kontynuowana. Z niewielkiego przedsiębiorstwa powstał modowy gigant, który ma status jednej z najpopularniejszej i najchętniej kupowanych amerykańskich marek. Ponadczasowy casual wysokiej jakości ma systematycznie rosnące grono klientów na całym świecie, których bardzo ucieszyły plany rozwoju sieci sprzedaży.
AW