Lexus CT 200h – spot reklamowy z Pawłem Małaszyńskim

5 Komentarzy
4 Zdjęcia
Wtorek, 15-03-2011

Lexus CT 200h – spot reklamowy z Pawłem Małaszyńskim

Ruszyła kampania reklamowa nowego Lexusa CT 200h z napędem hybrydowym. W roli głównej, obok samochodu, występuje Paweł Małaszyński.

Aktor jest ambasadorem tego pierwszego i jedynego samochodu z pełnym napędem hybrydowym w segmencie C-Premium. Łącząc 1,8 – litrowy silnik benzynowy z silnikiem elektrycznym o dużej mocy, CT 200h oferuje doskonałe parametry techniczne. Model wyróżnia również nowoczesny design oraz tryb EV, w którym auto porusza się tylko z wykorzystaniem napędu elektrycznego zmniejszając spalanie i emisje spalin.

„To jedna z najważniejszych premier w historii Lexusa. Wchodzimy do nowego segmentu i od razu robimy to z modelem wyposażonym w pełny napęd hybrydowy. Ten napęd to synonim nowoczesnego luksusu.” – mówi Mariusz Grzesiak, kierownik sekcji Lexus w Polsce.

Widzowie mogą zobaczyć spot telewizyjny oraz reklamy na siatkach wielkoformatowych. Oficjalna premiera Lexusa CT 200h odbędzie się 18 marca podczas gali Lexus Fashion Night. Model zaprezentuje ambasador Paweł Małaszyński i aktorka Milla Jovovich.

Lexus CT 200h – spot reklamowy z Pawłem Małaszyńskim

Lexus CT 200h – spot reklamowy z Pawłem Małaszyńskim

Lexus CT 200h – spot reklamowy z Pawłem Małaszyńskim

AW

  • Wt., 15-03-2011 gość
    to najgorszy Lex.Gdybym był fanem marki kupiłbym lexusa is-f.Hybrydy są do bani koszt zakupu nigdy sie nie cofnie.Auto zdąży sie rozpaść
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-03-2011 gość
    Nie rozumiem jednego - dlaczego marki motoryzacyjne sięgają po aktorów/celebrytów, by ci reklamowali ich samochody? Nie wiem komu ma służyć takie działanie. Marka taka jak Lexus powinna bronić się sama, a tanie "triki" ze znanymi twarzami w reklamie powinna zostawić margarynie, jogurtowi i proszkowi do pieczenia.
    Samochód, nawet gdyby był ciekawy, będzie się podświadomie lub świadomie kojarzył z daną osobą/twarzą, która na dodatek nie ma nic wspólnego z motoryzacją. Wcześniej Tomasz Karolak z Hyundai'em, teraz Paweł Małaszyński z Lexusem... Wielcy ambasadorzy nowych modeli. Mam nadzieję, że to tylko chwilowy trend wśród japońskich koncernów, które jednak marketingowo nie stoją na najwyższym poziomie, co udowodnili wsadzając celebrytów do swoich nowych samochodów.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-03-2011 Litowo-Jonowe
    Akumulatory Litowo-Jonowe to jest to.Nie ma smrodu i chałasu. Na jednym ładowaniu przejeżdżasz 250km a ładowanie trwa 15 minut. ( Tyle co wypić kawę) i znowu przed Toba 250km. Są odporne na mróz i trwałe ponad 10lat użytkowania
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-03-2011 gość
    Litowo-Jonowe (Wtorek, 15-03-2011) napisał:



    Akumulatory Litowo-Jonowe to jest to.Nie ma smrodu i chałasu. Na jednym ładowaniu przejeżdżasz 250km a ładowanie trwa 15 minut. ( Tyle co wypić kawę) i znowu przed Toba 250km. Są odporne na mróz i trwałe ponad 10lat użytkowania



    A gdzie go załadujesz? W jednym punkcie w Warszawie.
    I sprawdź koszt wyprodukowania takiego akumulatora. Hybrydy są tylko pozornie ekologiczne.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 16-03-2011 gość
    ŚWIETNE AUTO MIAŁAM OKAZJĘ SIĘ NIM PRZEJECHAĆ I NAPRAWDĘ POLECAM WSPANIAŁY DESIGN W ŚRODKU:)
    Odpowiedz Zgłoś