Limitowana seria Mitsubishi Evolution IX GT 400 Extreme

46 Komentarzy
2 Zdjęcia
Piątek, 16-02-2007

Limitowana seria Mitsubishi Evolution IX GT 400 Extreme

W ofercie firmy MMC Car Poland znalazły się nowe, dodatkowo wyposażone wersje Mitsubishi Lancera Evolution IX. Dzięki modyfikacjom moc silnika zwiększono do 340, 360 a nawet 395 KM!

Wersja GT 340
Po modyfikacjach samochód osiąga moc 340 KM.
Przyspiesznie od 0 - 100 km/h w 4,5 sek.
Cena: 175 990 zł

Wersja GT 360
Samochód o mocy 360 KM. Przyspiesznie od 0 - 100 km/h w 4,3 sek. Wersja GT 360 jest także wyposażona w komplet wskaźników zamontowanych w lewym przednim słupku
Cena:185 990 zł

Wersja GT 400 EXTREME
Dzięki modyfikacjom samochód ma moc 395 KM. Przyspieszenie od 0 - 100 km/h w 4,0 sek.

Wersja GT400 EXTREME będzie dostępna w limitowanej liczbie 10 aut. Najmocniejsza wersja będzie występowała tylko w jednym kolorze nadwozia - T70 (electric blue).

Samochody w tej wersji dodatkowo będą wyposażone w komplet wskaźników (jak w wersji GT360), przedni spoiler karbonowy RALLIART, 18" grafitowe obręcze kół RALLIART i zawieszenie firmy TAIN ze sprężynami progresywnymi i elektroniczną regulacją twardości zawieszenia.

Cena: 235 000 zł

Ceny zwykłych Lancerów Evolution IX zaczynają się już od 151 480 zł.

www.mitsubishi.com.pl

Limitowana seria Mitsubishi Evolution IX GT 400 Extreme

MW

  • Sob., 17-02-2007 gość
    zawieszenie nie tain tylko TEIN :-)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 17-02-2007 gość
    gość (Sobota, 17-02-2007) napisał:



    co jak co ale lancer niewazne jaki chowa sie przy nissanie skyline ktory kreci 8,8s na 1/4 mili choc lubie obydwa auta. nissan skyine e34 albo mitsubishi lancer evi VI bo byly autka. szkoda tylo ze juz tego nie robia


    EVO 6 NIE ROBIA ALE NABYC MOZNA
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 17-02-2007 gość1
    Można gdzieś takie wygrać :>
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 17-02-2007 gość
    Ale furka mam tez taka tylko poprzednia wersje
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 17-02-2007 gość
    Ja i tak wole od tego evo IX Mazde RX-8 Revolution z silnikiem 1.4l co ma 300 koni i w niemczech jechalem z kolega 300 km/h pozniej balismy sie z niej wiecej wycisnac fakt zjadla 29 litrow a srednio to sie jeschalo 200km/h a kosztuje najlepsza wersja polowe tego co to evo IX 150tys
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 17-02-2007 cinol
    fajny fajny tyle mocy za ta kase oplaca sie napewno ale spalanie ponad 30 litrow w miescie to juz przy bogato :)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 17-02-2007 subarak78
    Driver (Piątek, 16-02-2007) napisał:



    Mam Lancera FQ-320 i co ciekawe, dziury w turbo prawie nie czuc - wystarczy trzymac ok 2300 rpm. Serwis to bol - jest co 4500 mil i kosztuje co najmniej 500 funtów. Ale auto jest lepsze od wszystkich zakichanych Subaru


    sam jesteś zakichany parchu, Subaru są dużo lepsze...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Niedz., 18-02-2007 gość
    TEIN a nie "TAIN"!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Niedz., 18-02-2007 gość
    podobny do starszej wersji Subaru Immprezy WRX STI.... ale i tak bardzo ładny.. brakuje mi tych lanserskich zlotych felg:P
    Odpowiedz Zgłoś
  • Niedz., 18-02-2007 gość
    zapomniałam dodac ze Subaru jest 1000000x lepsze. buziaczi dla Subaru:*
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3 4 5