Lobster – nowa marka na rynku

4 Komentarze
2 Zdjęcia
Czwartek, 08-09-2011

Lobster – nowa marka na rynku

Wszystko rozpoczęło się od Elsy Schiaparelli i jej słynnej sukienki z krabem namalowanym przez Salvadora Dali. Surrealistyczny lobster na damskiej kreacji inspiruje do dzisiaj i stał się niejako punktem wyjścia do powstania nowej, polskiej marki.

Lobster - bo taką nazwę nosi projekt – w ciekawy sposób łączy szykowną awangardę, modę uliczną i elegancję. Markę do życia powołały Maja Palma i Ewa Jagielska-Żak, które zmęczone sezonowością i chwilowością ubrań postanowiły wykreować modę w wersji ponadczasowej, w zgodzie ze stylem życia, nie z aktualnie obowiązującymi trendami. Fashion Free Of Fashion – ogłaszają projektantki i proponują uniwersalne i minimalistyczne projekty, perfekcyjne krawiectwo i starannie wyselekcjonowane, wysokiej jakości tkaniny w stonowanych, monochromatycznych kolorach.

Pierwsze salony Lobster otwarte zostaną na początku października w Krakowie i w warszawskim C.H. Arkadia.

Lobster – nowa marka na rynku

AW

  • Czw., 08-09-2011 gość
    niektóre nawet fajne, powodzenia z nową marką
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 08-09-2011 gość
    Tylko dlaczego wszystko takie workowate?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 10-09-2011 gość
    Bardzo ciekawie sie to zapowiada! Procz ciekawych wzorow prosumy o wysoka jakosc!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Niedz., 11-09-2011 gość
    tylko niech pani Palma odejdzie jak najdalej od tych sztucznych, brezentowych materiałów, które często były i pewnie nadal są w Simple to będzie miała sukces.
    Odpowiedz Zgłoś