Luksus w sieci napędza handel detaliczny

1 Komentarz
1 Zdjęcie
Niedziela, 18-04-2010

Luksus w sieci napędza handel detaliczny

E-handlowe witryny luksusowych detalistów wpisały się marcu w najlepszy wzrost sprzedaży w USA, co wskazuje na rosnącą dynamikę sektoru detalicznego.

Sprzedaż przedmiotów luksusowych wzrosła 22,7 % w marcu, podczas gdy sprzedaż online skoczyła 18,4 %. Silne dane wróżą dobrze amerykańskiej sieci sklepów detalicznych, w tym Gap Inc, Saks Inc i Target Corp. Konsumenci drastycznie zredukowali wydatki podczas recesji , bo wzrosło bezrobocie a chęć pożyczania zmalała. Detaliści sprzedający inne niż podstawowe produkty, jak jedzenie czy benzyna, bardziej ją odczuli.

Według SpendingPulse, sektor odzieżowy dostrzegł 5.2% wzrostu sprzedaży w marcu, kontrastując ze spadkiem o 12.9% w roku ubiegłym. Obecnie nadal dane w różnych sektorach pozostały słabe, takie jak dział sprzedaży, który spadł o 3,2 % i sprzedaż w dziale napraw i konserwacji samochodów, który spadł o 3,2 %.
Źródło: MoneyCNN

ML