Co łączy Jennifer Lopez i Małgorzatę Sochę? Z pewnością uroda, ale nie tylko. Socha podobnie, jak Lopez, została wybrana na ambasadorkę prestiżowej marki Tous. Polska celebrytka będzie twarzą firmy na naszym rodzimym rynku.
Oriens Bijou, dystrybutor Tous w kraju, podkreśla, że Socha reprezentuje sobą wyrafinowany styl oraz nieskazitelną urodę – cechy tożsame z luksusową hiszpańską marką biżuteryjną – dlatego wybór jej, jako ambasadorki, był oczywisty.
Pierwsza sesja z udziałem Małgosi odbyła się we współpracy z fotografem Mateuszem Stankiewiczem. Zmysłowe i niezwykle kobiece zdjęcia zdecydowanie oddają charakter firmy Tous, która chętnie uwydatnia seksapil swoich modelek. Wcześniej w podobnych stylizacjach mogliśmy oglądać Kylie Minogue, do niedawna reprezentującą najsłynniejszego hiszpańskiego misia (symbol Tous), a także Jennifer Lopez – obecną ambasadorkę firmy na świecie.
W każdej z sesji uwagę przyciągają dopasowane do osobowości bohaterki stroje. Kylie, znana ze swojej ekstrawagancji, demonstrowała kabaretowy styl, Jennifer zwracała uwagę na swoje egzotyczne pochodzenie, zaś w przypadku Małgosi przoduje harmonia i elegancja.
Niezwykle urokliwy symbol zjednał już sobie sympatię takich gwiazd, jak Katherine Heigl, czy Audrina Partridge, a holywoodzka para Tom Cruise i Katie Holmes, chętnie wybiera biżuterię Tous dla swojej córki - Suri Cruise.
Zobacz najnowszą kolekcję Tous
artykuł sponsorowany