Akcesoria i kosmetyki to obecnie podstawa finansowego sukcesu największych marek i domów mody. O tym, że na produktach kosmetycznych można doskonale zarobić wie Marc Jacobs, który otworzył właśnie swój pierwszy sklep dedykowany kolekcji do pielęgnacji i makijażu.
Kosmetyczne królestwo sygnowane logo Marc Jacobs znajduje się na Manhattanie. W ofercie ma kolorową kolekcję ponad 120 produktów, perfumy, kosmetyczki i okulary. Można nie tylko kupować, ale do woli testować i radzić się profesjonalnej obsługi. Kosmetyki Jacobsa dostępne są również w perfumeriach Sephora i 11 butikach projektanta.
O tym, że dyrektor kreatywny Louis Vuitton wkracza poważnie do branży beauty dowiedzieliśmy się rok temu. Pierwsze produkty w sprzedaży internetowej pojawiły się w zeszłym miesiącu i zniknęły w ciągu kilku godzin. Wszystko wskazuje więc na to, że sklep nie będzie narzekał na brak klientek.
Zobacz również: Marc Jacobs i internetowy porno biznes.
Zobacz również: Metamorfozy Marca Jacobsa.
Zobacz również: Jesienno-zimowa kolekcja Louis Vuitton.
AW