Marion Cotillard uznała, że promocja kolekcji Lady Dior jej nie wystarcza i postanowiła aktywnie wpłynąć na wygląd słynnej torebki prestiżowego domu mody.
37-letnia aktorka jest twarzą kolekcji od 2008 roku. Współpraca weszła w nowy etap i Cotillard pracuje właśnie nad torebką idealną. Inspiracji jest mnóstwo, a rozterki spore: coś w rockowym stylu, czy może model zupełnie prosty, jaka faktura, może z zamszu, co z przeszyciami i pikowaniem? Proces twórczy udokumentowano. Krótki film prezentujący kulisy powstania torebki już rozpoczął promocję nowego produktu.
Lady Dior to torebka, o której mówi się, że jest ponadczasowa. Flagowy produkt paryskiej marki, synonim elegancji i szyku z najwyższej półki od lat nie schodzi z listy bestsellerów. Jak bardzo Marion Cotillard odbiegnie od klasycznego wzorca przekonamy się wkrótce. Czas pokaże natomiast czy Lady Dior od Cotillard przejdzie do historii jak Hermes "od Birkin".
AW