Bentley zajął się zapachami dla mężczyzn, inni producenci aut – akcesoriami skórzanymi i dziecięcymi wózkami. Marki motoryzacyjne coraz częściej wychodzą poza swój podstawowy zakres działania. Za swoje produkty każą jednak sobie słono płacić, często więcej niż czołowi projektanci mody.
Obecnie od Maybacha można mieć nie tylko luksusowe cztery kółka, ale także skórzane torby, etui do iPhone'a, paski oraz breloczki. Wykonane są ze skóry wykorzystywanej w branży motoryzacyjnej i elementów z włókna węglowego. Na zamówienie produkowane będą także siodła do jazdy konnej. Jakość i renomę marki odzwierciedlać będą ceny – od 165 dolarów za etui do 6100 dolarów za torbę biznesową.
Aston Martin stawia niekoniecznie na mężczyzn, a raczej na miłośników Jamesa Bonda oraz pragnących luksusu rodziców. Wiosną w sprzedaży pojawią się powstałe we współpracy firmy Silver Cross z producentem samochodów wózki dziecięce. 800 sztuk z limitowanej serii wózków Aston Martin w kwietniu trafi do domu towarowego Harrods w Londynie.
Wózki Aston Martin mają być najbardziej ekskluzywnymi na świecie. Kosztować będą po 3 tys. dolarów. W tej cenie zapewnione mają być oczywiście elementy ze skóry stosowanej w samochodach, wielopozycyjna rączka oraz zawieszenie air ride ułatwiające prowadzenie wózka.
Fanom motoryzacji może być ciężko się zdecydować – wydać 6 tys. na skórzaną torbę czy 3 tys. dolarów na dziecięcy wózek, który w podobnej wersji, ale pozbawionej logo i samochodowej skóry kosztuje ok. 700 dolarów.
MM