Znany nowojorski magazyn poświęcony designowi i urządzaniu domu - Metropolitan Home, znika z rynku. Grudniowy numer będzie ostatnim, jaki czytelnicy będą mogli kupić, oświadczyło wydawnictwo magazynu, Hachette Filipacchi Media U.S.
Wydawca nie jest w stanie utrzymać dwóch magazynów designerskich i całą energię oraz inwestycje zamierza teraz skupić na tytule Elle Decor, który póki co pozostanie na rynku. Jak twierdzi prezes i dyrektor zarządzający wydawnictwa HFM U.S., Alain Lemarchand, Elle Decor jest obecnie liderem w sprzedaży reklam na amerykańskim rynku w tym segmencie.
Zamykanie niszowych czasopism to kolejny efekt kryzysu. Ten sam los, co Metropolitan Home, spotkał ostatnio również magazyn Home, Domino, House&Garden oraz O at Home. Wraz z zamknięciem tytułu pracę straciła trzynastoosobowa redakcja magazynu Metropolitan Home.
Źródło: DailyFinance.com
AWP