Wygląda na to, że szefostwo paryskiego domu mody Christian Dior jest wielkim fanem „Czarnego łabędzia”. Do ekipy pięknych ambasadorek marki dołączyła Mila Kunis – nowa twarz kolekcji torebek Miss Dior. Kunis zebrała doskonałe recenzje za rolę w filmie Aronofskiego, w którym zagrała u boku Natalie Portman. Ta ostatnia promuje zapach Miss Dior Cherie.
Globalna kampania z Milą Kunis rusza w połowie stycznia. Delphine Arnault, zastępca dyrektora generalnego Dior, podkreśla ogromny talent i umiejętności aktorskie nowej ambasadorki marki. Mila przyznaje, że dopiero uczy się mody i debiutuje w nowej roli. Obie strony mają nadzieję, że to początek dłuższej współpracy.
Media zwracają uwagę, że Mila Kunis urodziła się na Ukrainie i ma żydowskie pochodzenie. Pojawiły się nawet spekulacje, że to dyskryminacja Żydów była jednym z powodów, dla których rodzina z małą Milą wyemigrowała do Stanów Zjednoczonych. Wzmianka pojawia się oczywiście w kontekście Johna Galliano. Główny projektant domu mody Christian Dior został zwolniony w marcu ubiegłego roku, po tym jak oskarżono go o rasistowskie i antysemickie zachowanie.
AW