Monnari na wyspach Kanaryjskich

3 Komentarze
18 Zdjęć
Poniedziałek, 12-03-2012

Monnari się odmładza i odradza. Po kryzysie finansowym i kilku bardzo trudnych sezonach Monnari wydaje się wracać do gry. Marka zaprezentowała nową sesję zdjęciową na sezon wiosna-lato 2012. Za kampanię już po raz drugi odpowiedzialna była agencja AFPHOTO. Autorem zdjęć jest Mateusz Stankiewicz, nazwisko z czołówki polskiej fotografii mody. Ekipa na sesję wybrała się na Wyspy Kanaryjskie.

Efekt: miejska elegancja w otoczeniu pięknej przyrody i nowoczesna sesja z udziałem dwóch młodych modelek.

Zmiana wizerunku to przede wszystkim zmiana kolekcji. Monnari swoją ofertę odmładza i wyraźnie odświeża, nie zaniedbując przy tym dotychczasowych, wiernych klientek. Znajdziemy tu modne kolory, obowiązkowe fasony , nieśmiertelną klasykę, ale wpisaną w aktualne tendencje.

Ogromnie nas cieszy, że coraz więcej polskich firm odzieżowych decyduje się na profesjonalne kampanie zdjęciowe. Tegoroczny sezon wiosna-lato wypada pod tym względem całkiem atrakcyjnie. Oby tak dalej! A jak Wam podoba się nowy wizerunek Monnari?

http://www.monnari.com.pl/

AW

  • Pn., 12-03-2012 Gość
    Monnari zamiast w sesje na wyspach zainwestowałoby w projektanta z wizją a nie "odtwarzającego". Torebki zbyt mocno "inspirowane" Celine;)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 12-03-2012 agnieszka
    I Chińska produkcja, rewelacja, zdarzało się, że jak statkami przesyłali towary to wilgotniały i trzeba było buyu czyścić z pleśni i wciskac klientom jako hit sezonu w normalnej cenie!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 12-03-2012 Gość
    [author="agnieszka" date="Pn., 12-03-2012"]I Chińska produkcja, rewelacja, zdarzało się, że jak statkami przesyłali towary to wilgotniały i trzeba było buyu czyścić z pleśni i wciskac klientom jako hit sezonu w normalnej cenie!

    eee, nie tylko oni tak robią
    ale nie kryją tego ze towar z Chin
    Odpowiedz Zgłoś