Mysia 3 to nowa przestrzeń handlowa w Warszawie. W sąsiedztwie Placu Trzech Krzyży i luksusowego domu handlowego vitkAc powstaje miejsce dedykowane markom ze świata mody, kosmetyków i pielęgnacji urody. Otwarcie zaplanowane jest na tegoroczne lato.
„To, co nas wyróżnia, to świadomy dobór marek, które łączą najnowsze style i trendy z tym, co uniwersalne i ponadczasowe w modzie. Proponujemy prosty, industrialny charakter wnętrz, wysoki poziom estetyki, otwarte, nowoczesne części wspólne oraz intuicyjny i przyjazny układ przestrzeni handlowej.” - opisuje nowy projekt pełnomocnik inwestora.
Mysia 3 ma być alternatywą dla tradycyjnych centrów handlowych, odejściem od masowości i zwrotem w stronę indywidualnego, ponadczasowego stylu klienta. Obok marek znanych i cenionych, znajdziemy tu ofertę niszowych, albo jeszcze mało rozpoznawalnych projektantów i twórców. Z ciekawą modą sąsiadować będą kawiarnie, salony fryzjerskie i kosmetyczne.
Nie jest znana jeszcze kompletna lista najemców, ale z całą pewnością jedną z ważniejszych premier na Mysiej 3 będzie otwarcie COS, o którym jako pierwsi informowaliśmy kilka tygodni temu.
AW