Czasem po prostu chcemy być bliżej gwiazd. Niektórzy robią to śledząc w mediach każdy krok celebrytów,oglądając pasjami seriale albo filmy z ulubionymi aktorkami i aktorami a jeszcze inni chłoną wszystko co firmują sławne postacie. Gwiazdy często wypuszczają na rynek produkty czy marki promowane swoim imieniem i nazwiskiem. Nie zawsze udaje im się stworzyć coś godnego uwagi i zdarzają się wpadki.
Oto najgorsze produkty firmowane przez celebrytów.
Linia Quick Trim sióstr Kardashian miała w cudowny sposób pomóc kobietom zgubić zbędne kilogramy. Tabletki oraz koktajle okazały się niewypałem a klientki były tak zawiedzione i czuły się oszukane, że produkt pozwały. Roszczenia w sądzie dochodziły do 5 mln dolarów odszkodowania.
To chyba jeden z najgorszych pomysłów w historii show biznesu... Legendarny zespół Kiss postanowił, że prawdziwi fani będą z nim aż do śmierci. Muzycy promowali trumny ze swoim logo oraz oraz designem zgodnym z profilem muzycznym grupy. Trumna kosztował ok. 4,7 tys. dolarów. Została wycofana ze sprzedaży. Czyżby nie było chętnych?
Heidi Klum ma żyłkę do interesów, ale z tym produktem jej ewidentnie nie wyszło. Cukierki Fruit Flirtations miały być zdrowymi słodyczami o ulubionych smakach modelki. Zawierały jednak całkiem sporo cukru i węglowodanów a większość z nich była zbyt twarda. W sprzedaży nie pomogła nawet śliczna twarz Heidi na opakowaniach.
Paris Hilton często firmuje swoim wizerunkiem różne produkty. Swego czasu stworzyła Creativity Collection czyli zestaw pastelowych naklejek z brokatem dla dziewczynek i nastolatek. Nie był to strzał w dziesiątkę.
Na fali popularności raper Nelly postanowił, że idealnym wręcz pomysłem będzie sprzedawanie napoju energetycznego o nazwie Pimp Juice. Reklamy z roznegliżowanymi kobietami i wizerunek muzyka puszkach niestety się nie sprawiły i produkt nie zrobił kariery.
EM