Najlepsze sklepy świata cz.1

4 Komentarze
33 Zdjęcia
Wtorek, 10-07-2012

Paryski szyk eleganckiego butiku, urok bazaru egzotycznego Delhi czy nowoczesny concept store z gadżetami w Tokio? Eksperci od mody, gastronomii, muzyki wybrali najlepsze sklepy świata. Ich typy opublikował magazyn ''Guardian''.

Kiki de Montparnasse, Nowy Jork / kikidm.com
Butik erotyczny nazwany na cześć muzy Man Raya. Urządzony ze smakiem i klasą, kuszący uwodzicielskimi perfumami, nastrojowym oświetleniem eksponującym kosztowną bieliznę i inne gadżety. Bielizna z francuskich koronek zaczyna się tu od 575 dolarów.



C O Bigelow, Nowy Jork / bigelowchemists.com
Najstarsza amerykańska drogeria i apteka. Można tu dostać trudno dostępne kosmetyki z całego świata, ale i też najzwyklejsze pasty do zębów. C O Bigelow produkuje własną linię produktów ozdobionych wiktoriańskimi etykietami, np. szampon z lawendy i mięty pieprzowej, mydło różane i balsam do ust z pigwy.



Normann, Kopenhaga / normann-copenhagen.com
Duński sklep ze skandynawskim designem, asortymentem dla dzieci i odzieżą. Dominują tu produkty z nowoczesnym wzornictwem. Obowiązkowy punkt wycieczki po Kopenhadze dla każdego miłośnika designu.



Kinari Bazar, Delhi

Stary targ w Delhi to królestwo kolorów i zapachów. Będąc tu warto zaopatrzyć się w sari, biżuterię, materiały, wstążki, kamienie czy inne ozdoby. Kinari znany jest zwłaszcza jako miejsce, gdzie zakupy ślubne robią przyszłe panny młode.


Bonton, Paryż / bonton.fr
Francuska marka odzieżowa ceniona zwłaszcza przez Brytyjczyków. Oprócz sklepów z ubraniami i akcesoriami dla dzieci, działa też salon fryzjerski dla maluchów.



Criminal Records, Atlanta / criminalatl.com
Kultowy sklep muzyczny w Atlancie. Kiedy popadł w tarapaty finansowe i właściciel ogłosił, że będzie musiał zakończyć działalność, kloienci i fani sklepu zebrali 150 tys. dolarów, aby załatać dziurę w budżecie.



ranking ranQueen, Tokio / ranking-ranqueen.net
Sklep dla maniaków gadżetów i tych lubiących wydawać pieniądze na technologiczne cacka, te innowacyjne a czasem i zupełnie dziwne. To miejsce jest wyznacznikiem trendów i papierkiem lakmusowym dla gustów młodych Japończyków.

EM