Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

51 Komentarzy
7 Zdjęć
Piątek, 04-05-2007

Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

Apartament o powierzchni 130m2 wykończony został w bardzo wysokim standardzie. Jednym z piękniejszych miejsc tego mieszkania jest uroczy salon z kominkiem, o powierzchni 40m2. Apartament składa się z salonu, dwóch łazienek, dwóch sypialni, dużej kuchni, garderoby, a także krytego tarasu o powierzchni 20m2 i odkrytego o powierzchni 5m2. Mieszkanie wyposażone jest w system alarmowy. W cenę wynajmu wliczone jest miejsce postojowe w budynku.

Cena: 9 500 zł

Więcej informacji na stronie internetowej Emmerson.pl, a także pod numerem telefonu (22) 530 11 98.

Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

AZK

  • Pt., 04-05-2007 gość
    Moze i wnętrze ładne ale oglądając te zdjecia czuję sie jak sardynka w puszce ;/;/;/ jak dla mnie jakieś ciasne te pomieszczenia
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-05-2007 gość
    sory ale jak to ma byc wysoki standard to ja juz nie wiem w czym ja mieszkam. okna kolo wysokiego standardu nawet nie lezaly. grzejnik w wysokim standardzie?? a podlogowka to co? pomieszczenia to klitki. sory ale do malej lazienki tak duze kafle to nieporozumienie. a w tej drugiej lazience z kolei wszystko jak dla krasnoludkow. malutkie kafeleczki malutka kabinka i malutka umywaleczka. usuncie to z tej strony o luksusie albo zmiencie profil strony np luksus dla ubogich.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-05-2007 gość
    Popieram przedmówcę, to ma być luksus? Litości!!! Lux made in Poland, doprawdy żalosne.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-05-2007 gość
    Fajnia, śmieszna cena. I to ma być LUX? Jak ktoś poza Polską nie był to nie bedzie chyba miał pojęcia jaka Polska to dziura. A ceny to z kosmosu biorą.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-05-2007 gość
    moze byc ale nie za taka cene, kosze z ikei jako meble , mala klitka i tyle kasy to w centrum hamburga cos takiego by z 1200 euro kosztowalo umeblowane z 800 bez melo czyli gora 3-4 tysiecy ale nie 9 !!!??
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-05-2007 gość
    co? 40.2 nie tyle to z 500.- euro kosztuje


    gość (Piątek, 04-05-2007) napisał:



    moze byc ale nie za taka cene, kosze z ikei jako meble , mala klitka i tyle kasy to w centrum hamburga cos takiego by z 1200 euro kosztowalo umeblowane z 800 bez melo czyli gora 3-4 tysiecy ale nie 9 !!!??

    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-05-2007 gość
    Przecież 130 m2 to już jest duża powierzchnia.Może niezbyt gustownie urządzone,ale na to ma wpłw dekorator,doradca.Przecież każdemu coś innego się podoba.Ja uwielbiam Ikeę,moja mama antyki.Samo mieszkanko ładne,tylko zdjęci niefortunne.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-05-2007 gość
    Ładny apartamencik..
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-05-2007 Syla1904
    Ładny, stylowy...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-05-2007 chs
    gość (Piątek, 04-05-2007) napisał:



    Przecież 130 m2 to już jest duża powierzchnia.Może niezbyt gustownie urządzone,ale na to ma wpłw dekorator,doradca.Przecież każdemu coś innego się podoba.Ja uwielbiam Ikeę,moja mama antyki.Samo mieszkanko ładne,tylko zdjęci niefortunne.


    Fakt zdjecia mogły być lepsze... :/ ale mieszkanko ok
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3 4 5 ... 6