Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

51 Komentarzy
7 Zdjęć
Piątek, 04-05-2007

Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

Apartament o powierzchni 130m2 wykończony został w bardzo wysokim standardzie. Jednym z piękniejszych miejsc tego mieszkania jest uroczy salon z kominkiem, o powierzchni 40m2. Apartament składa się z salonu, dwóch łazienek, dwóch sypialni, dużej kuchni, garderoby, a także krytego tarasu o powierzchni 20m2 i odkrytego o powierzchni 5m2. Mieszkanie wyposażone jest w system alarmowy. W cenę wynajmu wliczone jest miejsce postojowe w budynku.

Cena: 9 500 zł

Więcej informacji na stronie internetowej Emmerson.pl, a także pod numerem telefonu (22) 530 11 98.

Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

Nieruchomość dnia: apartament w Wilanowie do wynajęcia

AZK

  • Pt., 04-05-2007 gość
    podziwiam niektórych ludzi... Większość komentuje że to luksus dla ubogich, itp. Przyślijcie zdjęcia waszych "pałaców"... wtedy może uświadomicie niektórym co znaczy słowo luksus....
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-05-2007 gość
    Kwestia gustu!jak dla mnie to moze byc:) wynajmuje jedynie 48mkw wiec chetnie bym sie zamienila ale 9000 nigdy bym nie dala !wolalabym splacac kredyt i wybudowac sobie zajebisty domek!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-05-2007 gość
    śliczny ten dom:) a wy co głupoty gadacie że dziura!Polska to piekny kraj,i dom jest naprawde ładny cena wysoka przyznam ale przeciez nigdzie niema tanio,
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-05-2007 gość
    gość (Piątek, 04-05-2007) napisał:



    podziwiam niektórych ludzi... Większość komentuje że to luksus dla ubogich, itp. Przyślijcie zdjęcia waszych "pałaców"... wtedy może uświadomicie niektórym co znaczy słowo luksus....


    nie o to chodzi ze ktos mieszka w palacu. chodzi o to ze to wyposazenie nie jest luksusem. znaczna wiekszosc ludzi ktorzy maja nowe wlasne m albo dom albo po remoncie ma cos w tym przedziale cenowym. dlatego nie uwazam zeby to byl luksus. luksus musi kosztowac. wypoczynek nie 5 tys ale przynajmniej 30. kuchnia nie 10tys ale przynajmniej z dobrym sprzetem 50. luksus kosztuje. nie jest ogolnodostepny.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-05-2007 gość
    co to za apartament 130 m. Sztuczne parapety , okna plastik (porazka) i te tanie kafelki w lazience.O grzejnikach nawet nie wspominam.
    Normalny europejski standard. To jest strona luxusowa musi czyms zachwycac .
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-05-2007 gość
    Ludzie wy kompletnie nie macie pojecia o rynku nieruchomosci o cenie nie decyduje same wnetrze a przede wszystkim lokalizacja! uparliscie sie na te kafelki i kosze z ikei a to jest tylko dodatek. jezeli dla kogos to ubogi standard to kompletnie nie ma pojecia o ocenie i wycenie nier...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 05-05-2007 gość
    moim zdaniem super...moze tylko kuchnia lodowata, ale pierwsza lazienka jest ekstra, a nie takie maszkarony w dziwnych kolorach
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 05-05-2007 gość
    gość (Piątek, 04-05-2007) napisał:



    Ludzie wy kompletnie nie macie pojecia o rynku nieruchomosci o cenie nie decyduje same wnetrze a przede wszystkim lokalizacja! uparliscie sie na te kafelki i kosze z ikei a to jest tylko dodatek. jezeli dla kogos to ubogi standard to kompletnie nie ma pojecia o ocenie i wycenie nier...


    owszem decyduje lokalizacja,ale nie sama lokalizacja wystarczy by przeciętnie urządzone mieszkanie nazwać "luksusowym apartamentem"!
    Nie dajmy się zwariować-tu luksusowa to jwst tylko cena za wynajem-bo na pewno nie to brzydko urządzone mieszkanko..
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 05-05-2007 gość
    Cześć znalazłam stronkę dzięki której można zarabiać klikając tylko na linki do strony nie są to kokosy ale też nie zabiera to specjalnie czasu , dostaje sie e-maila i trzeba kliknąc na płatny link, aby sie zarejestrować kliknij na poniższy link a potem rejestracja http://www.centrumreklamy.com/i…
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 05-05-2007 gość
    hmm.. luksus to moze faktycznie to nie jest, ale cena jest super, a dom nie najgorszy :)
    Odpowiedz Zgłoś
2 3 4 5 6