Nieruchomość dnia: dom pod Warszawą

21 Komentarzy
4 Zdjęcia
Środa, 15-12-2010

Nieruchomość dnia: dom pod Warszawą

Niewątpliwą zaletą tego położonego w Piasecznie domu jest cisza i bezpieczeństwo. Znajduje się on bowiem na zamkniętym osiedlu z ochroną i systemem monitoringu.

Sam budynek ma powierzchnię około 500 m2 i powstał w 1998 roku. W mijającym roku przeszedł on  gruntowny remont. Znajdują się w nim m.in. trzy sypialnie z łazienkami, dwa gabinety, salon z kominkiem, kuchnia połączona z jadalnią oraz garaż na dwa samochody. W domu zainstalowano system alarmowy oraz klimatyzację.

Na działce o powierzchni 1 000 m2 znajduje się zadbany ogród z zainstalowanym systemem nawadniania.

Cena: 2 300 000 zł
Oferta dostępna w serwisie NajDom.

Nieruchomość dnia: dom pod Warszawą

Nieruchomość dnia: dom pod Warszawą

Nieruchomość dnia: dom pod Warszawą

AWP

  • Śr., 15-12-2010 gość
    Ktos skopiowal domy z USA bo podobna architektura. Ale w USA domy sa wciaz ladniejsze i tansze, a ludzie zarabiaja wiecej.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 16-12-2010 ryynio
    za male okna...ciemno w srodku....któredy ma wejsc dzienne swiatlo`?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 16-12-2010 ryynio
    dzialka tylko 500m2...a willa tez 500m2....ciasnota, duchota...
    powinno byc przynajmiej 1000 m2 dzialki opróch budynku, jakis luz na tej wsi w Pisecznie, bo takie male dzialki to na Mokotowie sa
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 16-12-2010 gość
    dokladnie, ja mysle ze kidys ci ochroniarze to byla mafia a ze trudno jest pobierac haracz to teraz zrobili sie firmami ochroniarskimi i pobieraja legalnie "haracz" sprobuj w polsce otworzyc cokolwiek zaraz przyjada z firmy z zapytaniem czy nie chce sie ochrony nio i czlowiek musi placic...

    Dokładnie. Prawo też takie cudowne, że włamywacz jest pod ochroną a nie osoba broniąca 'do krwi' własnego dobytku.
    gość (Środa, 15-12-2010) napisał:



    Święta prawda z tymi emerytami z ochrony, samochod i tak mi ukradli z garazu strzezonego na ursynowie. Mnie tez przerazaja te zamkniete osiedla ale to neistety wynika z faktu ze u nas spoleczenstwo jest inne, meneli i lopbuzow u nas sa tony a ze nie szanuje sie niczego co nie jest swoje to nie musze przekonywac kazdego kto po parku odzi obok psich kup tonami plynacymi wraz z roztopami przez Polske

    gość (Środa, 15-12-2010) napisał:




    Znajduje się on bowiem na zamkniętym osiedlu z ochroną.Dla mnie to najgorszy argument.Polacy maja jakaś schizofrenie wszędzie zamknięte osiedla ochrona.W Berlinie jest tylko jedno zamknięte osiedle znajduja sie tam ambasady. Firmy ochroniarskie w naszym kraju zarabiają kokosy.Na rencistach udających ochroniarzy








    [/cytat]
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 16-12-2010 gość
    fajne, ale nie za te pieniążki, pobożne życzenia.
    można chcieć, ale wartość jest zupełnie inna.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 16-12-2010 gość-fazi
    Na takich osiedlach mieszkają tylko złodzieje. Prezesi bojący się wierzycieli.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 16-12-2010 zamknięte osiedle nie dla hołoty
    no proszę, kupa gimnazjalnych dzieci mieszkających w M3 z mamusią wypowiada się na temat bezpieczeństwa i zamkniętych osiedli.....

    dzieci, won do lekcji bo wam mamusia tyłki przetrzepie.....
    i zamknijcie dobrze drzwi od waszych "apartamentów" w mrówkowcu.....
    hahahahahhahha
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 17-12-2010 kokolinek!!
    dom o tyle fajny bo wygląd ma bardziej amerykański ,aniżeli europejski. a czy wart ceny... no nie wiem...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 17-12-2010 gość
    iście styl angielski
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 21-12-2010 gość
    BARDZO amerykanski. Lubie weneckie okna.
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3