Nieruchomość dnia: dom w Wiązownej

36 Komentarzy
9 Zdjęć
Środa, 10-12-2008

Nieruchomość dnia: dom w Wiązownej

W podwarszawskiej miejscowości Wiązowna znajduje się bardzo ładny dom w zabudowie bliźniaczej, o powierzchni 170m2.

Dom jest 2-piętrowy, a na samej górze znajduje się strych do adaptacji. Na parterze jest 50-metrowy salon z aneksem kuchennym, do którego meble są zrobione na zamówienie. Dom jest praktyczny, ciepły i nowocześnie urządzony. Przed domem rozciąga się pięknie zagospodarowany ogród.

Cena: 1 133 000 zł

Oferta dostępna w serwisie NajDom.

Nieruchomość dnia: dom w Wiązownej

Nieruchomość dnia: dom w Wiązownej

Nieruchomość dnia: dom w Wiązownej

Nieruchomość dnia: dom w Wiązownej

Nieruchomość dnia: dom w Wiązownej

Nieruchomość dnia: dom w Wiązownej

Nieruchomość dnia: dom w Wiązownej

Nieruchomość dnia: dom w Wiązownej

ML

  • Śr., 10-12-2008 gość
    ok. choc cena jak zwykle LUX
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 10-12-2008 gość
    bleee
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 10-12-2008 gość
    co te zdjecia jakies zdeformowane?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 10-12-2008 gość
    Dom może nie Lux, ale nawet fajny. Szkoda, że brak zdjęć z zewnątrz. Natomiast cena ponad milion w Wiązownej jest sporą przesadą.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 10-12-2008 Jordan
    Chatka bardzo fajna przede wszystkim nie ma dużego metrażu i to jest "plus". Ale ja bym go lepiej urządził:)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 10-12-2008 gość
    chyba kolo se kupił nowy obiektyw i chciał zacynić...:D Nie do fotografowania wnętrz i architektury taki obiektyw!!! znikeształca perspektywe i wprowadza haos niepotrzebnie...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 10-12-2008 klawiaturka
    jakby mi ktoś taki podarował wcaaaaaaaaaaaaale bym sie nie pogniewała;)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 10-12-2008 gość
    Hahaha, co to za ciemna nora gdzieś na zadupiu? W tych czasach 1,13 mln za BLIŹNIAKA?
    Ten kominek to z lokomotywy wyrwali? Ładnie się komponuje obok znacznie mniejszego telewizora. Pewnie jak się rozpali to telewizor się stopi :)

    Powiem tak: NAJbrzydzszy dom dotychczas na luxlux, za absurdalną cene, i zdjecia robione przez obiektyw typu fish-eye nie poprawiaja ogólnej oceny.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 10-12-2008 Chili
    czuję, że się kręcę...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 10-12-2008 gość
    Co za debil robil takie zdjecia przez rybie oko? To pierwszy blad. Drugi blad, to zajebisty ogrod, ktory bardziej wyglada jak wybieg dla psa (dwa psy chcac sie na nim obrocic musialyby wyjsc poza posesje :) A cena z kosmosu.

    Plemnik z podlaczeniem do komputera - http://techlinia.pl/?p=329
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3 4