Marka oparta na popularnych blogach o stylu. Tak w największym skrócie można opisać genezę prezentowanego butiku.
Na modowej mapie Warszaw pojawił się nowy sklep dedykowany eleganckim mężczyznom. Miejsce jest dziełem dwóch blogerów: Tatiany Hrechorowicz i Wojciecha Szarskiego, którzy swoje działania w świecie wirtualnym postanowili przenieść do rzeczywistości.
Założyciele marki tak opisują koncept: „mężczyzna Macaroni Tomato ma być męski, ale też seksowny. Ubrany, a nie przebrany. Dobry styl to stan ducha, pewność siebie i zadowolenie. Dlatego ubrania Macaroni Tomato mają być przede wszystkim wygodne, jak druga skóra, o której zapomina się po założeniu”.
Autor bloga o męskiej elegancji, Wojciech Szarski przekonuje, że garnitur nie musi być „złem koniecznym” i krępującym mężczyznę uniformem. W butiku garnitury dostępne są w systemie Pronto Moda, który zapewnia dopasowanie ubrania do sylwetki, daje możliwość doboru tkaniny i koloru. Sklep współpracuje z założoną w 1911 roku szwalnią, która jest gwarancją krawiectwa na wysokim poziomie. Proponowana personalizacja dostępna ma być w cenie garnituru kupionego wprost z wieszaka. Razem z garniturem zaopatrzymy się tu również w koszulę na miarę z dobranym wedle życzenia kołnierzykiem i mankietami oraz we wszystkie potrzebne eleganckiemu mężczyźnie dodatki.
Debiutancka kolekcja Macaroni Tomato to przede wszystkim niewymuszona elegancja, marynarki bez sztywnej konstrukcji i podszewki, szyte z miękkich wełen, które wygodnie dopasowują się do sylwetki. Znajdziemy tu również uniwersalne pikowane kurtko-marynarki oraz szeroki wybór akcesoriów.
Macaroni Tomato Warszawa
Ul. Przemysłowa 35
Warszawa Powiśle
Poniedziałek – piątek otwarte w godzinach od 11 do 19.
W soboty – na życzenie klienta.
AW