W niecałe trzy lata po wejściu na rynek, Outlander przeszedł lifting.
Co ciekawe, Polska jest pierwszym krajem Starego Kontynentu, w którym zadebiutuje nowy Outlander – a to z uwagi na ogromną popularność tego modelu. Od stycznia do października 2009 roku sprzedano 2 394 takie auta, co stanowi prawie 12% wszystkich pojazdów z tego segmentu.
To, co najbardziej rzuca się w oczy, to zupełnie nowa stylistyka przedniej części (całkowicie nowe przetłoczenia i słupki A) z charakterystyczną osłoną chłodnicy Jet Fighter + nowe tylne zderzaki. Samochód wydłużył się o 2.5 cm, poprawiła się też jego aerodynamika. Na liście wyposażenia pojawiły się też reflektory biksenonowe z systemem adaptacyjnym, doświetlającym zakręty AFS, system wspomagania ruszania na wzniesieniu HAS (Hill Start Assist), system sygnalizowania awaryjnego hamowania ESS, ulepszony system audio Rockford Fosgate (z 650 W do 710 W) oraz ulepszony elektroniczny system pełnej kontroli pojazdu ETACS (Electronic Total Automobile Control System).
W Polsce nowy Outlander jest obecnie dostępny z wysokoprężnym silnikiem 2.0 DID i 6-biegową manualną skrzynią biegów. Już w pierwszym kwartale 2010 roku w ofercie pojawią się kolejne wersje – z nową benzynową 2-litrową jednostką napędową, napędem na 1 oś i 5-biegową manualną skrzynią biegów oraz 6-biegową CVT, z benzynowym silnikiem 2.4 z przekładnią CVT oraz z turbodoładowanym silnikiem wysokoprężnym 2.2 DID i dwusprzęgłową skrzynią biegów TC-SST.
Cena: od 102 990 zł do 130 990 zł
MWW