Ogłoszenie dnia: Datsun 280 z 1979 roku

Tagi: samochody, Datsun
83 Komentarze
5 Zdjęć
Czwartek, 24-08-2006

Ogłoszenie dnia: Datsun 280 z 1979 roku

Datsun 280 ZX 2+2 to druga generacja modelu Z. Samochód wyprodukowano w 1979 roku. To pierwszy rok produkcji z tym nadwoziem. Posiada po raz pierwszy oferowane w tym modelu 4 hamulce tarczowe. Ma automatyczną skrzynię biegów, spryskiwacze przednich reflektorów, wspomaganie kierownicy, podgrzewaną tylną szybę, składane i dzielone tylne siedzenia, alufelgi i obrotomierz. Parametry: długość - 4 540 mm, szerokość - 1 690 mm, wysokość - 1 300 mm, rozstaw osi - 2 520 mm, waga - 1 260 kg. Samochód był garażowany i serwisowany.

Cena: 18 999 zł

Ogłoszenie dnia: Datsun 280 z 1979 roku
Ogłoszenie dnia: Datsun 280 z 1979 roku
Ogłoszenie dnia: Datsun 280 z 1979 roku
Ogłoszenie dnia: Datsun 280 z 1979 roku

Do kupienia w Evergreen w Warszawie, na ul. Jagielskiej 25/27 (wjazd od ulicy Koguciej)
Kontakt: 0-22 894 42 80
e-mail: evg@evg.pl
www.evg.pl

MT

  • Czw., 24-08-2006 gość
    z przodu i w srodku cudko tylko tył wyglada jak polonez po tuningu :P przynajmniej dla mnie te zdjecie to lampa z poloneza porownajcie z lampa tego datsuna
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 24-08-2006 Kszyndels$$$$
    A ja mam swojego Jaguara S-typa i wiem jedno nie zamienił bym go nigdy,bo Jaguar jest najlepszym samochodem na świecie
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 24-08-2006 gość
    Kszyndels$$$$ (Czwartek, 24-08-2006) napisał:



    A ja mam swojego Jaguara S-typa i wiem jedno nie zamienił bym go nigdy,bo Jaguar jest najlepszym samochodem na świecie


    Ale zondą pewnie nie jeździłeś?
    hehe co za karakan
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 24-08-2006 gość
    mam merca 500 sel automat i wycinam prawie kazdego na manualu chłopcze (no chyba ze sie jakies porsche pojawi :)
    takie samochody sa fajne ale wole te ze stuttgartu :)
    planuje merca sl450 z 1976 ... tez automat ;)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 24-08-2006 gość
    MeHow (Czwartek, 24-08-2006) napisał:



    Automat jest dla kobiet, albo dla tych, ktorzy nie umieja jezdzic z normalna skrzynia!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak poza tym fajny z zewnatrz...


    gosciu jestes jak zacofany wiesniak (bez obrazy dla wiesniakow, ale wiadomo ocb), automat to nowoczesna skrzynia biegow, kolejne udoskonalenie jak kontrola trakcji czy nawigacja, i nie pierdol ze nie mozna poszalec bo mam carisme z automatem i daje rade, jesli nie spedza sie polowy zycia na torze, tylko w miescie wtedy mozna docenic ten "wynalazek", a jak sie jest fredem ktory udaje "prawdziwego mezczyzne" to pozostaje nic innego jak zacofanie
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 24-08-2006 ciepok1
    Ten niebieski samochodzik to widzialem kilka razy w Luboniu [WLKP] niezła furka!! ;] Pozdro!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 24-08-2006 gość
    gość (Czwartek, 24-08-2006) napisał:



    gratuluje tym co chwala automat bo im wtedy aut nie szarpie i nie gaśnie! kto wam prawo jazdy dał?!


    hehe i to bylo najlepsze
    emeryci i rencisci gorą
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 24-08-2006 gościu
    jak ktos pisze ze z automatem niemozna bokiem polatac to znaczy ze jest pierdola a nie kierowca a ty Ronin jesli ci gasnie z manualna i szarpie to znaczy ze tez jestes pierdola, ja z automatem jezdzilem kilka lat i jak sie przesiadlem z powrotem na manualna to dopiero odnalazlem radosc z jazdy
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 24-08-2006 gość
    paradise01 (Środa, 23-08-2006) napisał:



    ładny w środku..ale wolę nowesz autka




    opel speedster ? :/
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 24-08-2006 gość
    gość (Czwartek, 24-08-2006) napisał:



    mam merca 500 sel automat i wycinam prawie kazdego na manualu chłopcze (no chyba ze sie jakies porsche pojawi :)takie samochody sa fajne ale wole te ze stuttgartu :)planuje merca sl450 z 1976 ... tez automat ;)



    jak dla mnie to wlasnie zmiana biegow przy recznej skrzyni biegow to wiekszosc frajdy z jazdy. jak masz automat to nudno strasznie. no chyba ze ktos jest jelopem co fajki pali w samochodzie i ma trudnosc z jednoczesnym paleniem papierosow, zmienianiem biegow i jazda samochodem . wtedy automat jest prawdziwym wybawieniem.
    Odpowiedz Zgłoś
2 3 4 5 6 ... 9