Olimpijska kampania Dunhill wiosna-lato 2012

2 Komentarze
3 Zdjęcia
Środa, 08-02-2012

Marka Dunhill to synonim brytyjskości, luksusu i przede wszystkim kwintesencja stylu prawdziwych mężczyzn. Podobnie jak we wcześniejszych kampaniach Voice tak i w tej na wiosnę-lato 2012 do współpracy zaproszono znane i cenione osobistości. Tym razem, z racji zbliżającej się Olimpiady w Londynie, są to sportowcy. Marka Dunhill oddaje głos gimnastykowi Luisowi Smithowi, żeglarzowi Ianowi Persiemu i wioślarzowi Matthew Pinsentowi, którzy w spotach reklamowych opowiadają o sporcie i roli, jaką odgrywa w nim motywacja. Świetnie sfotografowane czarno-białe portrety oraz mistrzowsko poprowadzone historie to pomysł na jedną z ciekawszych kampanii luksusowej męskiej marki. To, co proste, znowu okazało się najlepsze. Dunhill już może zacząć świętować sukces kampanii.

MB