Para gejowska w kampanii Ray-Ban

4 Komentarze
8 Zdjęć
Czwartek, 03-05-2012

Jakiś czas temu pisaliśmy o odważnej kampanii  Abercrombie and Fitch. Na filmie z udziałem atletycznych, pięknych modeli widzimy w pewnym momencie czule przytulającą się i całującą parę mężczyzn. W przeciwieństwie do A&E, Ray-Ban nie zdecydował się na tak dwuznaczny w interpretacji krok, ale najnowsza urodzinowa seria zdjęć  do Never Hide, również lamie ogólnie przyjętą konwencję. Bohaterami jednej z fotografii reklamowych jest para eleganckich dżentelmenów trzymających się za ręce, przemierzających ruchliwy chodnik. Zdjęcie to jest pierwszym w historii firmy zabiegiem marketingowym popierającym związki homoseksualne.

Cała kampania Never Hide została zainaugurowana w 2007 roku i powtórzona teraz z okazji jubileuszu Ray-Ban. Koncepcja opiera się na historycznym przeglądzie amerykańskiego społeczeństwa w różnych momentach. Zgodnie z głównym hasłem, zamiarem jest promocja jednostek, które mają odwagę, aby w pełni wyrazić siebie. Zobaczcie wszystkie fotografie.

EM

  • Czw., 03-05-2012 gosc
    Nie robcie sensacji, tutaj gdzie mieszkam jest pelna tolerancja, nie rozumiem co dziwnego w tej kampanii.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 03-05-2012 Gość
    To rownież nawiązanie do jednego z filmów który w ostatnim czasie pojawił sie w kinaćh....
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-05-2012 Gość
    Obrzydliwe
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 07-05-2012 tolerancja
    wporzadku wszystko co ludzkie nie jest nam obce.
    Odpowiedz Zgłoś