W Panorama Bar & Lounge w hotelu Marriott w Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce VIP Room sygnowany marką ulubionego szampana Marylin Monroe - Piper-Heidsieck.
To też jedyne miejsce w Polsce, w którym Piper-Heidsieck serwowany jest z kieliszków-pantofelków z charakterystyczną, czerwoną podeszwą,zaprojektowanych przez Christiana Louboutina. Kieliszki powstały w ramach wspólnego projektu marki Piper-Heidsieck i Christiana Louboutina "Le Rituel". Nawiązuje on do popularnego we Francji, w latach 80. XIX wieku, rytuału picia szampana z damskiego pantofelka. Z tej okazji Louboutin zaprojektował również oprawę specjalnej edycji szampana Piper-Heidsieck sygnowanej jego nazwiskiem.
VIP Room znajdujący się na 40. piętrze hotelu przeznaczony jest dla grup nie większych niż 12 osób, dlatego organizowane w nim imprezy mają bardzo ekskluzywny charakter.
"Hotel Marriott jest na mapie Warszawy miejscem wyjątkowym. Łączy w sobie prestiż oraz indywidualny, rozpoznawalny styl, czyli cechy bardzo bliskie marce Piper-Heidsieck. Jesteśmy przekonani, że elitarny hotelowy VIP Room jest idealnym miejscem, pasującym do wyjątkowości marki Piper-Heidsieck" - mówi Michał Bitner, Młodszy Kierownik marki Piper-Heidsieck.
Piper-Heidsieck to jeden z najsłynniejszych szampanów świata. Od lat pozostaje oficjalnym napojem festiwalu w Cannes. Swoją renomę i smak Piper-Heidsieck zawdzięcza najlepszym szczepom winogron z położonego w północno-wschodniej Francji regionu Szampanii.
AWP