Pinterest w Nordstrom

0 Komentarzy
8 Zdjęć
Niedziela, 30-06-2013

Nordstrom wirtualną rzeczywistość przenosi do swoich realnych sklepów. 

Serwisy społecznościowe są dziś jednym z najważniejszych i najciekawszych narzędzi wspierających sprzedaż. I choć największe korzyści mają z nich sklepy internetowe, do wirtualnego świata sięgają także tradycyjne butiki. Duży krok wykonał ostatnio znany dom handlowy Nordstrom, który przenosi niejako działania społeczności zgromadzonej wokół popularnego serwisu Pinterest do swoich sklepów. 

Chodzi o promocję produktów, które na stronach Pinterest cieszą się największym powodzeniem. Taki szczególnie popularny produkt jest na sklepowej półce specjalnie oznakowany logo Pinterest. Pracownicy Nordstrom uważnie śledzą jak odbierane są poszczególne kolekcje i błyskawicznie na ten odbiór reagują. Biorąc pod uwagę, że stworzony na stronie Pinterest profil Nordstrom obserwuje ponad 4,5 miliony fanów, jest co badać i analizować, a wyniki można traktować jako dość konkretne informacje na temat upodobań potencjalnych klientów. 

To nasz najszybciej rozwijający się kanał społecznościowy. Dlatego chcieliśmy wykorzystać reakcje jakie otrzymujemy od naszej społeczności na Pintereście” – tak o oryginalnym projekcie mówił przedstawiciel Nordstrom. 

Jak na razie przypinki z logo Pinterest pojawiły się na produktach w 13 sklepach Nordstrom. Kolejny etap eksperymentu ma ustalić, czy faktycznie duża popularność produktu w internecie i pozytywna jego tam ocena są skuteczną zachętą do zakupu dla klienta stacjonarnego sklepu. Jeśli tak, pomysł może okazać się rewolucyjnym narzędziem reklamowym, który z całą pewnością wdrożony zostanie w kolejnych sklepach.

AW

Pinterest w Nordstrom

Produkty w Nordstrom ze znaczkiem Pinterest

  • Pinterest w Nordstrom
  • Pinterest w Nordstrom
  • Pinterest w Nordstrom
  • Pinterest w Nordstrom
  • Pinterest w Nordstrom
  • Pinterest w Nordstrom
  • Pinterest w Nordstrom
  • Pinterest w Nordstrom