Polki doskonale radzą sobie w świecie wielkiej mody i coraz wyraźniej pojawiają się w najważniejszych kampaniach sezonu. Od jakiegoś czasu w gronie liderek jest Jac – Monika Jagaciak, która do swojego imponującego już portfolio dopisuje pozycję Miss Dior.
Paryska produkcja dedykowana jest kolekcji torebek. Jac udowadnia, że pasują one do każdej stylizacji, na różne okazje i pięknie prezentują się na ulicach francuskiej stolicy. Młodziutka modelka biega ulicami Paryża, spaceruje, wsiada do limuzyny, spogląda zza dużych, ciemnych okularów. Choć całość wypada szalenie elegancko i estetycznie, trudno uwolnić się od wrażenia, że oto oglądamy znudzoną córeczkę bogatych rodziców, którzy wysłali swą latorośl na francuskie wakacje, o których ta wcale nie marzy. Miss Dior ma uwodzić świeżością, energią, modowym entuzjazmem i młodością. I o ile młodości nikt tu nie kwestionuje, o tyle z resztą mamy już pewien kłopot.
AW