Promocja na czekoladowy zabieg

17 Komentarzy
2 Zdjęcia
Czwartek, 26-10-2006

Promocja na czekoladowy zabieg

W warszawskim salonie Celebrity Beauty & Spa można się poddać smakowitemu zabiegowi prawdziwą wedlowską czekoladą.

Ta przyjemna dla zmysłów odnowa składa się z: zabiegu w kapsule, zabiegu z udziałem kosmetyczki i manicure SPA. Zapach czekolady poprawi nastrój w jesienną pluchę i zrelaksuje. Czekolada ma działanie antydepresyjne. Po zabiegu w kapsule skóra jest odżywiona, wygładzona i nawilżona. Czekolada poprawia kondycję skóry i rozświetla ją. Całości dopełni peeling, masaż i maska na dłonie.

Zabieg trwa dwie godziny. Kosztuje 390 zł. W listopadowej promocji - 330 zł.

Promocja na czekoladowy zabieg

Celebrity Beauty & Spa w Warszawie, na ul. Rondo ONZ 1, tel: 0-22 335 77 44, e-mail: salon@celebrity.com.pl
Salon czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 21:00, w sobotę od 9:00 do 19:00 i w niedzielę od 10:00 do 16:00

MT

  • Czw., 26-10-2006 gość
    Hehe fajne ;p To musi być super uczucie ;] Sama chętnie bym się poddała, ale nie mam tyle kasy, żeby nią szastać na prawo i lewo^^
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 26-10-2006 gość
    a ja sobie uzbieram i zamówie tylko czy to musi być w Warszawie
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 26-10-2006 gość
    strona dla ludzi lux-delux !!!!!!!!!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 26-10-2006 MKa
    skóra pewnie pięknie po tym pachnie!! ahh super sprawa!! ktos może juz korzystał?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 26-10-2006 gość
    za taka kase to kupie 10 l nutelli heh ehe
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 26-10-2006 SzYmOn
    Niezle, trzeba zadzwonic i zapytac sie jaka to czekolada ;) Bylem przedwczoraj w Wedlu na Szpitalnej. Moze jeszcze do tego bita smietana, truskawki, wisienki, szampan... Skojarzenia mile widziane :)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 27-10-2006 dag
    można w domu z ukochanym facetem plus bita śmietana a potem truskawki...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 27-10-2006 gość
    Drogie panie poco wydawac 330zl jesli mozna to samo zrobic w domu za gora 50zl.
    Potrzebne:
    1 facet - najlepiej przystojny
    2 peeling - najlepiej gruboziarnisty - lub z dodatkiem kwasow AHA
    3 Wedlowska czekolada najlepiej 3-5 tabliczek do mikrofalowki i na cialko.
    A reszto to niech ten przystojniaczek zrobi ktorego wybierzecie :-)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 27-10-2006 gość
    Za te pieniądze to mogę sobie kupić tonę czekolady, rozgrzać w patelce, a masaż zrobi mi mąż - za darmo. :)
    A jak już komuś o zapach chodzi to za połowę tej ceny można kupić flaszkę czekoladowych perfum Thierry Muglera "Angel" i pachnieć tak przez kilka miesięcy. :)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 27-10-2006 gość
    kurcze ja też tak chce
    a;e kasy narazie nie mam
    może jak wyjde za milionera to bede mogła tak codzieninie
    Odpowiedz Zgłoś
1 2