Czy kupowaliście kiedykolwiek materac do łóżka w sypialni? Czy największym i najpoważniejszym problemem nie jest brak możliwości sprawdzenia go? Nie wystarczy na materacu usiąść na 2 minuty, by sprawdzić czy będzie się na nim dobrze i wygodnie spało przez kilka godzin dziennie.
Nowojorski oddział sieci sklepów z ekologicznymi materacami Coco-Mat rozwiązał ten problem. Pozwala klientom zdrzemnąć się na wybranym materacu.
Sklep oddaje klientom do dyspozycji pokój, przypominający hotelowy, wyposażony w łóżko wymoszczone materacem COCO-MAT, w którym można uciąć sobie testową drzemkę. Przez 2 godziny (bo tyle mamy do dyspozycji) leżymy i odpoczywamy przy zgaszonych światłach i spokojnej muzyce. Po teście otrzymamy od obsługi szklankę soku. Pomysł doskonały, szczególnie w mieście, które „nigdy nie śpi”.
Oferowanie darmowych próbek i testowania produktów to jedno ze skuteczniejszych marketingowych rozwiązań. Amerykanie wiedzą o tym od dawna. A jak wygląda to u nas w Polsce?
http://www.coco-mat.com/
AWP