Sex sells. Powszechnie znana prawda tym razem realizowana przez koncern Coca-Cola. Obiektem seksualnym jest Marc Jacobs, a sprzedawana będzie dietetyczna wersja kultowego napoju.
Główny projektant domu mody Louis Vuitton został dyrektorem kreatywnym Coca-Coli. Marc Jacobs dołączył tym samem do grona innych wielkich kreatorów, którzy serwowali Colę w limitowanych opakowaniach. Przed Jacobsem puszki i butelki ozdabiali Karl Lagerfeld (chyba najbardziej zagorzały wielbiciel napoju) i Jean Paul Gaultier.
Współpraca związana jest ze świętowaniem 30-letniej obecności napoju w Europie. Jacobs z tej okazji nie tylko z puszką pozował, ale także zaprojektował urodzinowe opakowanie napoju. Efektem prac są trzy puszki, trzy butelki i trzy kampanie reklamowe, które mają nawiązywać do mody. Projektant obiecuje: będzie kolorowo i zabawnie.
Marc Jacobs pojawia się również w krótkim filmie reklamowym dietetycznej Coli. Projektant pozuje w budce do robienia zdjęć, do której zaprasza trzy kobiety, prezentuje swoje nienaganne ciało (Jacobs kończy za kilka tygodni 50 lat) i popija przy tym Diet Coke.
Designerskie butelki i puszki pojawią się w przyszłym miesiącu na jedenastu europejskich rynkach. Inauguracja jubileuszowej kampanii zaplanowana jest na 11 marca. Impreza odbędzie się w Londynie, a Marc Jacobs ma być jej honorowym gościem.
Zobacz również kolekcję Karla Lagerfelda i Jean Paul Gaultier dla Coca-Coli.
AW