Tesco otwiera sklep internetowy

14 Komentarzy
1 Zdjęcie
Poniedziałek, 05-10-2009

Tesco otwiera sklep internetowy

Tesco, największa brytyjska sieć supermarketów, w sobotę 3 października uruchomiła własny, niezależny sklep internetowy z odzieżą. Oczywistym celem przedsięwzięcia jest wypełnienie wciąż istniejącej niszy, zdystansowanie konkurencji, zwiększenie dostępności produktów oraz ekspansja dotychczas blokowana ograniczoną przestrzenią sklepów stacjonarnych.

Oferta sklepu internetowego będzie pełna i rozbudowana, w ofercie pojawi się 1 000 dodatkowych linii, które nie są dostępne w sklepach stacjonarnych. W sumie znajdzie się tam 3 500 grup produktowych i ponad 20 marek. Oprócz zwiększenia dostępności, sieć planuje przyciągnąć zupełnie nowych nabywców omijających dotychczas sklepy Tesco: młodych i nowoczesnych, skupionych wokół takich społeczności internetowych jak Facebook i Twitter, oraz tych majętnych, bardziej wymagających.

Tych pierwszych ma zachęcić nowoczesny i spersonalizowany sposób sprzedaży, dla tych drugich stworzono zupełnie nową linię drogiej i ekskluzywnej odzieży. W przyszłości, wzorem dużych sieci odzieżowych takich jak H&M, Tesco planuje zapraszać do współpracy znanych projektantów. Już w tej chwili jedną z linii torebek firmuje angielska aktorka i modelka, trendsetterka Mischa Barton.

Nowe przedsięwzięcie wsparte jest ogromną kampanią reklamową: telewizyjną, internetową i prasową. Sieć aktualnie generuje około 1 mld funtów rocznie ze sprzedaży ubrań. Terry Green, Główny Dyrektor Wykonawczy ds. Odzieży przewiduje, że dzięki tym posunięciom, wkrótce 10% sprzedaży odzieży Tesco pochodzić będzie ze sklepu internetowego.

http://www.clothingattesco.com/

Źródło: Reuters

MO

  • Pn., 05-10-2009 gość
    gość (Poniedziałek, 05-10-2009) napisał:



    gość (Poniedziałek, 05-10-2009) napisał:




    ciuchy z tesco to mi dopiero luksus




    Jak widać, największy luksus to umiejętność czytania ze zrozumieniem. W tej informacji jest wyraźnie napisane, że w Tesco zamierzają przyciagnąć bogatszą klientelę, że chcą rozszerzyć target.


    no tak - target - to tak jakby mały fiacik miał nagle zacząć apelować do bogatego klienta bo siedzenia wykonano z troszke lepszej wykladziny.
    Tesco to sklepy dla niezamożnych - i jako takie będą zawsze postrzegane.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 06-10-2009 gość
    gość (Poniedziałek, 05-10-2009) napisał:



    porownajcie sklep Tesco w miastach Polski a w Wielkiej Brytanii... to nie to samo co u nas, u nas jest tylko zarcie i jakies artykuly do domu drobne, a w UK sa sprzety telewizory itp...wiec nie mozna tego porownywac z polskim tesco!


    no i co z tego? sieciowki na calym swiecie chca zagarnac coraz wieksza czesc rynku konsumenckiego i zaczynaja oferowac coraz szersza game produktow. zarcie, ciuchy, agd, benzyne - za moment beda uslugi medyczne i inne. to tylko kwestia czasu. nie ma to nic wspolnego z jakoscia . apeluja do klienta ktory kojarzy sieciowki z niskimi cenami - i nawet nie sprawdza cen za podobne produkty/uslugi w innych firmach, ktore zajmuja sie tym profesjonalnie. maja dosyc bezrobotnego, emeryta bo juz nie moga im wcisnac wiecej - szukaja teraz bardziej kasiastego klienta. zal tylek sciska.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 06-10-2009 gość
    gość (Poniedziałek, 05-10-2009) napisał:



    gość (Poniedziałek, 05-10-2009) napisał:




    informacja o ciuchach z tesco na luxlux to już chyba przegięcie??




    Umiesz czytać ze zrozumieniem? czy tylko obrazki i główne hasła pojmujesz?


    A czy Ty pojmujesz, że same chęci nie wystarczą, żeby stac się marką luksusową? Czy może Tobie wystarczy, że firma ma aspiracje, żeby uznac ją za high-end??
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 22-02-2010 gość
    pewnie że będą z tesco, ale liczy się jakość, nie marka

    wczoraj kupiłam wranglery i wyglądają, jak psu z gardła wyciągnięte (fabrycznie nowe, nabyte w oficjalnym outlecie)

    może w tesco trafię coś równie dobrego
    Odpowiedz Zgłoś
1 2