Tiffany & Co. projektuje torebki

4 Komentarze
4 Zdjęcia
Czwartek, 22-07-2010

Tiffany & Co. projektuje torebki

Tiffany & Co. prezentuje swoją pierwszą od 20 lat kolekcję torebek. To antykryzysowa strategia jubilerskiego giganta i duży - choć ryzykowny - krok w poszerzaniu zasięgu marki.

Za kolekcję odpowiadają Richard Lambertson i John Truex (Tiffany wykupiła bankrutującą markę Lambertson Truex od firmy Samsonite w 2009 roku). Linia utrzymana jest w charakterystycznym dla marki Tiffany, ponadczasowym i wyrafinowanym stylu. Będzie ekskluzywnie, z doskonałych skór, zamszu, miejscami egzotycznie (w skład kolekcji wchodzi model „Manhattan” z krokodyla za 16 500 dolarów). W sprzedaży będą torebki dzienne, wieczorowe, męskie teczki i skórzane akcesoria. Większa część utrzyma się w przedziale cenowym od 1 000 do 2 000 dolarów. Przebojem może się okazać kopertówka Holly (595 dolarów), swoisty hołd złożony granej przez Audrey Hepburn Holly Golightly.

Sprzedaż rusza we wrześniu.

Tiffany & Co. projektuje torebki

Tiffany & Co. projektuje torebki

Tiffany & Co. projektuje torebki

AW