Tod’s inwestuje w kolekcję ubrań

0 Komentarzy
8 Zdjęć
Sobota, 03-08-2013

Włoska marka Tod’s po raz pierwszy zaprezentuje swoją kolekcję na Tygodniu Mody w Mediolanie. Udział w prestiżowej imprezie jest częścią promocji linii ready-to-wear, która do tej pory była nieco marginalizowanym tłem dla skórzanych akcesoriów. Specjalista od butów - w tym słynnych mokasynów - i torebek chce pokazać swoim klientom, że ubiera ich od stóp do głów, nie zaś wyłącznie w dodatki. 

Prezentacja cieszy się sporym zainteresowanie i z pewnością będzie jednym z ważniejszych punktów mediolańskiego kalendarza pokazów. Wszystko za sprawą Alessandry Facchinetti, która do zespołu Tod’s dołączyła w lutym i we Włoszech po raz pierwszy zaprezentuje swoje projekty dla marki. To kolejny fotel dyrektora kreatywnego, na którym Facchinetti zasiada w ciągu ostatnich kilku lat. Projektantka w swoim CV ma kolekcje przygotowywane między innymi dla domów mody Gucci i Valentino. Z każdym rozstała się dość szybko, z tym większą ciekawością branża przyglądać się będzie jej współpracy z Tod’s.

Słynne mokasyny i całą kolekcję butów oraz torebek Tod’s można kupić w warszawskim salonie Pl. Trzech Krzyży  3/4. Polski partner marki skupia się głównie na akcesoriach, choć przyznaje, że uważnie śledzi poczynania firmy i zapowiada, że rozważa wprowadzenie do sklepu linii ubrań w niedalekiej przyszłości. 

Zobacz również: ekskluzywna kolekcja Tod’s tylko na Capri.

AW

Tod’s inwestuje w kolekcję ubrań

Słynne mokasyny Tod's

  • Tod’s inwestuje w kolekcję ubrań
  • Tod’s inwestuje w kolekcję ubrań
  • Tod’s inwestuje w kolekcję ubrań
  • Tod’s inwestuje w kolekcję ubrań
  • Tod’s inwestuje w kolekcję ubrań
  • Tod’s inwestuje w kolekcję ubrań
  • Tod’s inwestuje w kolekcję ubrań
  • Tod’s inwestuje w kolekcję ubrań